Зовнішня оптимізація сайту Актуальність у 2021 році

43
0

Ранжування будь-якого інтернет-майданчика, визначення позиції у пошуковій видачі ґрунтуються не лише на оцінці релевантності контенту запитам користувача, але й на аналізі його популярності серед інших веб-ресурсів. Тому зовнішня оптимізація сайтів – не менш важливий відповідальний етап seo-просування, як робота над внутрішнім наповненням.

Що таке зовнішня оптимізація

Цей процес являє собою розміщення посилань (анкорів), що ведуть на сторінки нашого сайту, на різних сторонніх майданчиках (донорах), що в результаті формує масу посилань. Це підвищує показники ІЦ (індекс цитування) та PR (PageRank), привабливість та авторитет в очах пошукових систем. Однак, щоб ефект не був зворотним, в ході організації лінкбілдингу необхідно дотримуватися низки правил:

  1. Уникати вибухового різкого збільшення обсягу маси посилань. Розміщення або закупівля посилань має відбуватися поступово, але постійно. Це займе деякий час, але забезпечить більшу ефективність.
  2. Грамотно вибирати донора. Важливо, щоб він мав гарну репутацію і високий авторитет, інакше результативність від співпраці з ним буде зведена до нуля.
  3. Розподіляти посилальну вагу рівномірно. Навіть якщо на сайті є розділи, що мають особливе значення для просування, потрібно намагатися приділити увагу всім сторінкам, щоб це не виглядало підозріло для пошукових роботів.
  4. Використовувати різноманітні методи зовнішньої оптимізації. Тим більше, що в даний час веб-студія, що займається розкруткою, може знайти їх досить багато.

Способи зовнішньої оптимізації

Практика показує, що маса посилань більш важлива для комерційних сайтів, наприклад, інтернет-магазинів. Новинні, інформаційні не так сильно залежить від цього параметра і більше концентруються на внутрішньому наповненні сторінок.

Закупівля на біржах

Один з найбільш знехтуваних пошуковиками способів зовнішньої оптимізації, який передбачає придбання анкорів на спеціалізованих інтернет-майданчиках. З іншого боку, він досить ефективний для розкручування, якщо робити це акуратно і грамотно, відповідально підходячи до вибору донорів. В даний час біржі посилань продають орендні або тимчасові (лінки, що розміщуються на футерах, з щомісячною оплатою) і вічні або постійні анкори. Перевагу варто віддавати переважно останнім, оскільки вони органічно вписуються в текст і виглядають природно.

Аутріч

Outreach це домовленість з іншим веб-ресурсом, наприклад, блогом, про розміщення банера або посилання-згадки про ваш сайт. Зазвичай ця послуга зворотна. Такий спосіб зовнішнього просування більш схвалюваний пошуковими ботами, оскільки передбачає налагодження реальних зв’язків, а не автоматичну бездумну закупівлю лінків. Крім того, це суттєво підвищує вагу в очах цільової аудиторії.

Крауд

Ще один спосіб лінкбілдингу, наближений до природного. Він передбачає значне збільшення посилальної маси, проте дозволяє істотно підвищити впізнаваність бренду, лояльність споживача. Реалізується крауд на форумах, тематика яких відповідає спрямованості сайту. На них необхідно попередньо реєструватися та проявляти активність. Після цього модератор може дозволити розміщення анкору. Досить затратний за часом, але ефективний та безкоштовний метод.

Соціальні мережі

Враховуючи, що вони займають далеко не останнє місце в житті сучасного споживача, обходити їх увагою щонайменше нераціонально. Розміщення лінків у групах, спільнотах, на сторінках блогерів не просто сприяє seo-просуванню, а й дозволяє привести на ресурс,що розкручується живий трафік. Крім того, згадка в соцмережах поки що розцінюється пошуковими системами більше як природне посилання, ніж як комерційне.

Реєстрація в каталогах

Ще недавно цей метод був дуже популярним і передбачав автоматичний процес реєстрації на найбільш популярних сервісах. Однак через деякий час їхній авторитет був істотно знижений Гуглом, внаслідок чого вони перестали мати попит. Тепер комплексне розкручування сайту передбачає самостійний вибір певної кількості відповідних каталогів та реєстрацію на них вручну.

Природні посилання

Питанням, де брати природні посилання, задаються багато фахівців з просування, оскільки саме цей спосіб збільшення кількості цитування веб-ресурсу в Інтернеті є найефективнішим, найбезпечнішим і найвітальнішим пошуковими системами. Наявність такого лінка на сайті-донорі передбачає, що його власник вирішив сам, безкоштовно, як особисту рекомендацію згадати товар, послугу, компанію чи бренд.

Це свідчить про корисність, інформативність вмісту цитованого сайту і автоматично підвищує його авторитет в очах цільової аудиторії та роботів Гугла. Багато в чому цей спосіб просування нагадує аутріч посилання лише без взаємних домовленостей.

Щоб отримати природні згадки, необхідно розміщувати на сторінках дійсно цікавий контент, брати активну участь в обговореннях на форумах. Іноді працює проведення розіграшів, конкурсів, які, за визначенням, люблять споживачі.

Етапи зовнішньої оптимізації

Стандартно цей інструмент сео просування реалізується послідовно в кілька стадій:

  1. Складання семантичного ядра. На цьому етапі формується список ключових запитів, найбільш релевантних до тематики веб-сайту, що просувається. Вони будуть представляти текстову частину анкора, що містить URL-адресу.
  2. Аналіз профілю посилання. Перед початком розкрутки завжди необхідно детально оцінити ситуацію, що склалася зараз. Аналіз маси посилання включає виявлення і видалення помилок 404, анкорів, які з яких-небудь причин не відкриваються. Крім того, оцінюється кількість працюючих лінків та визначається необхідність його збільшення.
  3. Створення стратегії. Передбачає розробку детального плану розширення анкор-листа, визначення методів, які будуть задіяні при цьому, підбір авторитетних сайтів-донорів. Також важливо визначити за якими запитами виконуватиметься seo-просування: низько- або високочастотним.
  4. Нарощування маси посилань. Основний принцип реалізації цього етапу – поступовість. Не можна відразу купити на біржі вічних посилань 100 лінків і вважати, що профіль сформований. Це спровокує насторожене ставлення з боку пошукових систем і може стати причиною накладання фільтрів.
  5. Контроль якості отриманих лінків. Аудит необхідно проводити систематично, що допоможе вберегти сайт від накладання фільтрів та втрати позицій. З цією метою всі наявні беклінки вивантажуються для перевірки місця їхнього розміщення. З отриманого списку необхідно видалити посилання: приховані, що йдуть зі зламаних чи ненадійних майданчиків.

Основні параметри сайту-донора

Один з найбільш ефективних способів контролю якості маси посилань ще на етапі розміщення. Усі донори сайту, який просувається шляхом покупки посилань, повинні перевірятися за такими критеріями:

  • трафік. Високий рівень відвідуваності свідчить про корисність майданчика для користувачів, якщо тільки показники не накручені штучно;
  • тематичну відповідність. Донор повинен відповідати за спрямованістю, специфікою, інакше анкори не будуть органічно вписуватись у текстовий контент;
  • рівень довіри з боку пошукових систем (trust). Один із основних критеріїв перевірки сайтів-донорів, що характеризує лояльність Гугла до майданчика. Вирахувати цей показник аналітичним способом складно, для його визначення використовуються спеціалізовані послуги;
  • наявність спаму. Значна «засміченість» донора рекламою, лінками на інші веб-ресурси може, в результаті, негативно позначитися на позиціях інтернет-майданчика, що просувається. Пошуковики можуть накласти санкції за виявлення неприродного профілю посилання;
  • накладання фільтрів. Це означає, що від донора потрібно негайно відмовитись.

Результат

Якщо стратегія зовнішнього seo-просування продумана та грамотно реалізована, а якість зовнішніх посилань перебуває на високому рівні, то показники ефективності, успішності проекту суттєво зростуть. Це позначиться на всіх аспектах діяльності:

  • впізнаваність бренду;
  • лояльність цільової аудиторії;
  • зростання органічного трафіку;
  • покращення репутації, авторитетності на думку пошукових систем;
  • зростання позицій у процесі ранжування.

Актуальність у 2021 році

Перш ніж лінкбілдинг замовити у сторонній організації, важливо зрозуміти, наскільки він потрібний для вашого ресурсу. Як говорилося вище, найефективнішим цей інструмент є для комерційних проектів. Його перевага полягає у комплексному підході. З одного боку, покупка посилань на біржі (за умови грамотної організації) дозволяє підвищити позиції в пошуковій видачі. З іншого – налагодження взаємозв’язків з іншими веб-ресурсами для аутріча, форумами для реалізації краду, соцмережами дає можливість залучити органічний трафік, тобто зацікавлених користувачів, які натрапили на згадку під час пошуку інформації з конкретної тематики.

В результаті зовнішня оптимізація з використанням комплексу різних методик дозволяє налагодити ефективні, корисні взаємозв’язки, які в 2021 більш актуальні, ніж застосування автоматизованих знеособлених способів seo-просування.

Коментарі
Ви можете першим додати коментар.
Залишити коментар