Настройка контекстної
реклами Google Ads

Нові клієнти прийдуть до вас вже сьогодні

Можливості Google Ads

Контекстна реклама – це тип реклами, орієнтований на запити конкретного користувача. Її зміст по сенсу пов’язане з основним ключовим словом, що вводиться в пошуковий рядок. У мережі присутня контекстна реклама різних видів

  • Пошукова реклама

  • Ремаркетінг / Ретаргетінг

  • Реклама на почті Gmail (GSP)

  • Відеореклама

  • Реклама мобільних додатків

  • Медійна реклама

Пошукова та тематична

Текст пошукової реклами повністю або частково збігається з введеним користувачем запитом. Такі рекламні блоки розміщуються в пошуковику на перших позиціях, що підвищує ймовірність переходу по посиланнях. Тематична реклама відображається при відвідуванні сайтів. Її тематика входить в сферу інтересів користувача, але при цьому може не відповідати запиту. Плюс тематичної реклами – можливість охоплення великої аудиторії.

Динамічна та статична

Динамічний варіант передбачає, що у блоку контекстної реклами немає закріпленого місця, тому при кожному вході на сайт або пошуковик оголошення змінюються. Статична контекстна реклама закріплена на обраній позиції.

Контекстно-медійна

При плануванні бюджету рекламної кампанії, слід врахувати, що блоки з графічними елементами коштують дорожче, але привертають увагу краще. На банері можна розмістити логотип компанії, що сприятиме впізнаваності бренду. Для підвищення ефективності контекстно-медійної реклами застосовують фільтри сегментації – пошуковий ремаркетинг, соціально-демографічний таргетинг.

Розробка і налаштування

Правильно налаштована контекстна реклама позитивно впливає на швидкість розкрутки сайту в пошуковій системі. Запуск кампанії здійснюється згідно з планом:

  • Вибір пошукача і системи розміщення. Найбільш поширені – реклама, реклама Google ADS (Google Adwords).

  • Вибір форми контекстної реклами.

  • Приблизний розрахунок бюджету виходячи з ціни кліка, кількості прогнозованих переходів і показів оголошення.

  • Підбір ключових фраз.

  • Аналіз конкурентів.

  • Складання тексту оголошення та заголовка згідно з правилами обраної системи розміщення.

  • Підбір цільових сторінок сайту, на які користувач буде потрапляти при кліці.

  • Налаштування часового та географічного таргетингу.

Налаштування облікового запису контекстної реклами

Аналіз
конкурентів

Планування рекламної компанії

Затвердження рекламної стратегії

Запуск
реклами

Контекстна реклама – дорогий інструмент і відсутність уваги до деталей може призвести до низької ефективності і марної трати «сливу» бюджету. Тому не варто без належних знань і досвіду намагатися самому налаштувати Рекламні кампанії (РК) – це з великою ймовірністю спричинить за собою збитки. Єдино правильним рішенням буде замовити контекстну рекламу для вашого бізнесу у професіоналів, які знають всі нюанси її налаштування і гарантують результат.

Контекстна реклама та
аналіз рекламної кампанії

Пакети послуг

Трафік

Комплексна настройка Google Ads для залучення трафіку

Ціль: кіл-ть кліків
Тип РК: Пошукова мережа
Тип РК: Медійна мережа

Налаштування компаній
Підключення до Google Analytics
Ведення, аналіз і оптимізація
Звітність за обраний період

Конверсії

Налаштування Google Ads для досягнення KPI за кількістю конверсій/p>

Ціль: кіл-ть конверсій
Тип РК: Пошукова мережа
Тип РК: Медійна мережа

Ремаркетинг
Підключення до Google Analytics
Ведення, аналіз і оптимізація
Звітність за обраний період

Для E-Commerce

Налаштування Google Ads для інтернет-магазинів

Ціль: кіл-ть конверсій
Тип РК: Пошукова мережа
Тип РК: Медійна мережа

Динамічний ремаркетинг
Підключення до Google Analytics
Ведення, аналіз і оптимізація
Звітність за обраний період

Одноразово

Послуги фахівця по контекстній рекламі

  • Аудит аккаунт Ads
  • Одноразова настройка компаній на пошуку КМС / Gmail / Youtube
  • Налаштування ремаркетингу
  • Налаштування автоматизації роботи РК
  • Підключення і настройка Google Analytics
  • Консультація особисто / по телефону / в телеграм

Наші переваги

Наша компанія – сертифіковані партнер Google. Ми в курсі всіх нововведень і вимог, що пред’являються до рекламних кампаній. Ми постійно працюємо над підвищенням ефективності наших РК. У максимально стислі терміни ми запустимо проект, який буде повністю відповідати вашим очікуванням. Наші фахівці проведуть аналіз цільової аудиторії, вивчать попит потенційних клієнтів і пропозиції конкурентів, грамотно налаштують кампанію.

  • 01

    Досвід в інтернет-маркетингу більше 9 років

  • 02

    Сертифіковані спеціалісти Google mediaords

  • 03

    З кожним проектом працює більше 3-х фахівців

  • 04

    Залучено понад 99 000 конверсій

  • 05

    Налагоджено понад 310 акаунтів

Для замовлення дійсно ефективної рекламної кампанії зателефонуйте нам або заповніть заявку онлайн. Контекстна реклама, налаштована з урахуванням всіх вимог – це вкладення, яке швидко окупається і починає приносити прибуток.

Чому варто замовляти
контекстну рекламу?

Стати ближчим до своїх клієнтів

Отримати новий канал продажів

Збільшити прибуток

Контролювати свій бізнес

Серед наших клієнтів

Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту

Заповніть поля нижче і ми зв’яжемося з Вами для уточнення інформації.