Настройка контекстної
реклами Google Ads

Нові клієнти прийдуть до вас вже сьогодні

Можливості Google Ads

Контекстна реклама – це тип реклами, орієнтований на запити конкретного користувача. Її зміст по сенсу пов’язане з основним ключовим словом, що вводиться в пошуковий рядок. У мережі присутня контекстна реклама різних видів

  • Контекстна реклама Контекстна реклама

    Пошукова реклама

  • Контекстна реклама Контекстна реклама

    Ремаркетінг / Ретаргетінг

  • Контекстна реклама Контекстна реклама

    Реклама на почті Gmail (GSP)

  • Контекстна реклама Контекстна реклама

    Відеореклама

  • Контекстна реклама Контекстна реклама

    Реклама мобільних додатків

  • Контекстна реклама Контекстна реклама

    Медійна реклама

Пошукова та тематична

Контекстна реклама

Текст пошукової реклами повністю або частково збігається з введеним користувачем запитом. Такі рекламні блоки розміщуються в пошуковику на перших позиціях, що підвищує ймовірність переходу по посиланнях. Тематична реклама відображається при відвідуванні сайтів. Її тематика входить в сферу інтересів користувача, але при цьому може не відповідати запиту. Плюс тематичної реклами – можливість охоплення великої аудиторії.

Динамічна та статична

Контекстна реклама

Динамічний варіант передбачає, що у блоку контекстної реклами немає закріпленого місця, тому при кожному вході на сайт або пошуковик оголошення змінюються. Статична контекстна реклама закріплена на обраній позиції.

Контекстно-медійна

Контекстна реклама

При плануванні бюджету рекламної кампанії, слід врахувати, що блоки з графічними елементами коштують дорожче, але привертають увагу краще. На банері можна розмістити логотип компанії, що сприятиме впізнаваності бренду. Для підвищення ефективності контекстно-медійної реклами застосовують фільтри сегментації – пошуковий ремаркетинг, соціально-демографічний таргетинг.

Розробка і налаштування

Правильно налаштована контекстна реклама позитивно впливає на швидкість розкрутки сайту в пошуковій системі. Запуск кампанії здійснюється згідно з планом:

  • Вибір пошукача і системи розміщення. Найбільш поширені – реклама, реклама Google ADS (Google Adwords).

  • Вибір форми контекстної реклами.

  • Приблизний розрахунок бюджету виходячи з ціни кліка, кількості прогнозованих переходів і показів оголошення.

  • Підбір ключових фраз.

  • Аналіз конкурентів.

  • Складання тексту оголошення та заголовка згідно з правилами обраної системи розміщення.

  • Підбір цільових сторінок сайту, на які користувач буде потрапляти при кліці.

  • Налаштування часового та географічного таргетингу.

Контекстна реклама

Налаштування облікового запису контекстної реклами

Контекстна реклама

Аналіз
конкурентів

Контекстна реклама

Планування рекламної компанії

Контекстна реклама

Затвердження рекламної стратегії

Контекстна реклама

Запуск
реклами

Контекстна реклама – дорогий інструмент і відсутність уваги до деталей може призвести до низької ефективності і марної трати «сливу» бюджету. Тому не варто без належних знань і досвіду намагатися самому налаштувати Рекламні кампанії (РК) – це з великою ймовірністю спричинить за собою збитки. Єдино правильним рішенням буде замовити контекстну рекламу для вашого бізнесу у професіоналів, які знають всі нюанси її налаштування і гарантують результат.

Контекстна реклама та
аналіз рекламної кампанії

Пакети послуг

Трафік

Комплексна настройка Google Ads для залучення трафіку

Ціль: кіл-ть кліків
Тип РК: Пошукова мережа
Тип РК: Медійна мережа

Налаштування компаній
Підключення до Google Analytics
Ведення, аналіз і оптимізація
Звітність за обраний період

Конверсії

Налаштування Google Ads для досягнення KPI за кількістю конверсій/p>

Ціль: кіл-ть конверсій
Тип РК: Пошукова мережа
Тип РК: Медійна мережа

Ремаркетинг
Підключення до Google Analytics
Ведення, аналіз і оптимізація
Звітність за обраний період

Для E-Commerce

Налаштування Google Ads для інтернет-магазинів

Ціль: кіл-ть конверсій
Тип РК: Пошукова мережа
Тип РК: Медійна мережа

Динамічний ремаркетинг
Підключення до Google Analytics
Ведення, аналіз і оптимізація
Звітність за обраний період

Одноразово

Послуги фахівця по контекстній рекламі

  • Аудит аккаунт Ads
  • Одноразова настройка компаній на пошуку КМС / Gmail / Youtube
  • Налаштування ремаркетингу
  • Налаштування автоматизації роботи РК
  • Підключення і настройка Google Analytics
  • Консультація особисто / по телефону / в телеграм

Наші переваги

Наша компанія – сертифіковані партнер Google. Ми в курсі всіх нововведень і вимог, що пред’являються до рекламних кампаній. Ми постійно працюємо над підвищенням ефективності наших РК. У максимально стислі терміни ми запустимо проект, який буде повністю відповідати вашим очікуванням. Наші фахівці проведуть аналіз цільової аудиторії, вивчать попит потенційних клієнтів і пропозиції конкурентів, грамотно налаштують кампанію.

  • Контекстна реклама
    01

    Досвід в інтернет-маркетингу більше 9 років

  • Контекстна реклама
    02

    Сертифіковані спеціалісти Google mediaords

  • Контекстна реклама
    03

    З кожним проектом працює більше 3-х фахівців

  • Контекстна реклама
    04

    Залучено понад 99 000 конверсій

  • Контекстна реклама
    05

    Налагоджено понад 310 акаунтів

Для замовлення дійсно ефективної рекламної кампанії зателефонуйте нам або заповніть заявку онлайн. Контекстна реклама, налаштована з урахуванням всіх вимог – це вкладення, яке швидко окупається і починає приносити прибуток.

Чому варто замовляти
контекстну рекламу?

Контекстна реклама

Стати ближчим до своїх клієнтів

Контекстна реклама

Отримати новий канал продажів

Контекстна реклама

Збільшити прибуток

Контекстна реклама

Контролювати свій бізнес

Серед наших клієнтів

Контекстна реклама
Контекстна реклама
Контекстна реклама
Контекстна реклама
Контекстна реклама
Контекстна реклама
Контекстна реклама
Контекстна реклама

Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту

Заповніть поля нижче і ми зв’яжемося з Вами для уточнення інформації.