Кейс з просування компанії «ТПК»

Облицювальні матеріали
Початкові дані:
Тематика сайту
облицювальні матеріали
Тип сайту
інтернет магазин
Основні завдання від клієнта
зростання органічного трафіку через
залучення цільової аудиторії
Вік сайту
Сайт створено в 2018 році (серпень – вересень)

Коротко про проект і ніші:

Український ринок облицювальних матеріалів досить розвинений і вирізняється значними обсягами пропозиції. Тому, незважаючи на багаторічний досвід роботи в даному сегменті, компанія «ТПК» вирішила посилити позиції за рахунок просування сайту.

Однак функціонування власного веб-ресурсу залишалося незадовільним і характеризувалося загальною стагнацією, низьким трафіком, що і стало причиною звернення до студії VOLL. Щоб оцінити масштаби і серйозність проблем був проведений комплексний первинний аудит сайту. За його результатами було розроблено детальний план SЕО-просування. Його найважливіші цілі – зростання органічного трафіку через залучення цільової аудиторії, зацікавленої в продукті.

Етапи роботи

З травня по липень 2020 р

На початковому етапі було прийнято рішення підвищити релевантність, інформативність контенту.

Основні роботи:

  • розробка нового семантичного ядра, кластеризованого за товарними групами;

  • робота з наявним контентом з метою підвищення його унікальності і оптімізованості за ключовими запитами;

  • написання нових актуальних, корисних статей для посадочних сторінок і блогу;

  • робота з метатегами, заголовками;

  • генерування шаблонів для карток товарів з метою більш зручного і швидкого додавання.

Першочергові заходи принесли позитивний результат в плані підвищення позицій в ТОПі, однак виявилися недостатніми, адже були також виявлені проблеми з технічною стороною питання.

З липня по вересень 2020 р

Оптимізація технічної складової та виправлення помилок:

  • налаштування і розширення функцій особистого кабінету, забезпечення зручності реєстрації і виконання будь-яких дій;

  • виправлення помилок 404 і 301 з метою полегшення, прискорення процесу індексації в Гуглі;

  • адаптація вебресурсу для адекватного відображення як в десктопній, так і мобільній версіях;

  • збільшення швидкості завантаження сторінок;

  • впровадження мікророзмітки;

  • настройка карти сайту і файлу robots.txt для забезпечення зручності перегляду сторінок пошуковим роботом;

  • Унікалізація заголовків H1 у всіх картках товарів.

Впровадження перерахованих вище заходів дозволило істотно збільшити органічний трафік. Для подальшого зміцнення і зростання позицій веб-ресурсу був задіяний наступний ефективний інструмент просування, реалізований на наступному етапі.

З вересня по листопад 2020 р

Робота з посилальною масою для зростання популярності сайту серед зацікавлених потенційних споживачів:

  • аналіз існуючого профілю з наступною розробкою стратегії просування;

  • формування релевантного анкор-листа;

  • налагодження співпраці з авторитетними донорами.

Оптимізація посилального профілю зумовила значний приріст відвідуваності, а за рахунок того, що користувачі були з цільової аудиторії, і підвищення показників конверсії.

З листопада 2020 по січень 2021 р

Доопрацювання структури сайту для поліпшення юзабіліті:

  • розширення за рахунок створення нових посадкових сторінок;

  • вдосконалення, структуризація внутрішнього перелінкування;

  • ретельне індивідуальне опрацювання HTML-коду і видимого контенту сторінок.

Впровадження перерахованих вище заходів дозволило істотно збільшити органічний трафік. Для подальшого зміцнення і зростання позицій веб-ресурсу був задіяний наступний ефективний інструмент просування, реалізований на наступному етапі.

З січня по березень 2021 р

Завершальний етап, покликаний закріпити отримані результати:

  • скорочення числа рівнів в основному меню для забезпечення можливості знайти потрібний товар у мінімальну кількість кліків;

  • досягнення домовленостей з трастовими майданчиками не лише для збільшення обсягу, а й поліпшення якості посилальної маси.

Оптимізація посилального профілю зумовила значний приріст відвідуваності, а за рахунок того, що користувачі були з цільової аудиторії, і підвищення показників конверсії.

Підведення кінцевих підсумків

Ефективність розробленої і реалізованої seo-спеціалістом студії VOLL стратегії можна відстежити за статистичними даними, з якими важко посперечатися:

  • збільшення кількості показів сайту зацікавленим користувачам в 4,4 рази;

  • приріст відвідувачів з мобільних пристроїв на 190%;

  • загальне збільшення органічного трафіку на 88%;

  • підвищення частки унікальних відвідувачів майже до 90%.

Практика SЕО-просування сайту компанії «ТПК» показує, що тільки комплексне пропрацювання кожного аспекту та покроковий алгоритм впровадження заходів дають стабільний, довгостроковий результат.