Кейс по SEO-просуванню в тематиці

Металопрокат
Початкові дані:
Тематика сайту
Металопрокат
Тип сайту
інтернет магазин
Основні завдання від клієнта
зростання трафіку за рахунок підвищення
популярності сайту у цільової аудиторії
Вік сайту
Сайт створено в 2009 році

Коротко про проект і ніші:

Компанія представлена на ринку з 2003 року, має власне виробництво, надає послуги з обробки виробів з нержавіючої сталі. Незважаючи на значний досвід і наявність налагодженої співпраці з клієнтами, обсяги продажів почали падати через підвищену конкуренцію на ринку, зокрема, за рахунок підприємств з більш широким асортиментом (чорні і кольорові метали).

Керівництво прийняло рішення підвищити ефективність підприємства за рахунок залучення нових клієнтів через Інтернет. Однак зростання продажів не спостерігалося з огляду на низьку відвідуваність сайту. На момент звернення до веб-студії VOLL ресурс знаходився в стагнації. Проаналізувавши основні аспекти його функціонування, наші фахівці склали покроковий план дій. Основна мета довгострокової стратегії – зростання трафіку за рахунок підвищення популярності сайту у цільової аудиторії, зацікавленої в замовленні виробів з нержавіючої сталі для потреб промисловості.

Дані за три місяці до старту робіт

Етапи роботи

З липня по вересень 2020 р.

Щільна робота з текстовим наповненням ресурсу:

дата: липень 2020 р – вересень 2020 р
  • складання нового семантичного ядра, що відображає вузьку специфіку діяльності компанії і спрямованості сайту;

  • постановка завдань копірайтерам на написання унікального, корисного, актуального текстового контенту з відповідною сео-оптимізацією;

  • його розміщення на посадочних сторінках.

Жовтень 2020 р.

Опрацювання технічних аспектів:

  • усунення помилок 404 і 301;

  • детальна перевірка та виправлення JavaScript-коду;

  • настройка роботи калькулятора, використовуваного для розрахунку ваги виробів з нержавіючої сталі;

  • прискорення роботи сайту та завантаження сторінок.

Листопад 2020 р.

Поліпшення юзабіліті, корисності веб-ресурсу для користувачів:

  • розробка і впровадження нових більш сучасних стилів оформлення контенту для вдосконалення візуальної складової;

  • доробка існуючого контенту за рахунок додавання розділів «FAQ», «Переваги», що істотно підвищило його інформативність для відвідувачів;

  • оптимізація Title, Description кожної сторінки.

Грудень 2020 р.

Подальша робота з текстовим контентом для максимально ефективного просування окремих напрямків діяльності компанії:

  • розширення семантичного ядра відповідно до нових пріоритетів;

  • створення посадочних сторінок, які будуть просуватися за ключовою фразою «харчова нержавійка».

З січня по березень 2021 р.

На початку року було виявлено проблему з крадіжками нашого унікального текстового контенту, який розмістили на своїх ресурсах недобросовісні конкуренти. Наші веб-майстри зібрали доказову базу для підтвердження авторства і передали її в спеціалізовану організацію DMCA разом з повідомленням про усунення. Протягом двох тижнів сторінки з краденим контентом були видалені з пошукової видачі Google.

Подальша робота була пов’язана з підвищенням популярності ресурсу у цільової аудиторії:

  • активне наповнення блогу корисними статтями;

  • індивідуальна робота з мета-тегами окремих сторінок;

  • пошук і проведення переговорів з власниками тематичних авторитетних інтернет-майданчиків з метою розміщення на них посилань на наш сайт.

Висновки за кейсом просування

Результатом поетапної реалізації наміченої стратегії стало поступове зростання відвідуваності, яка за 9 місяців інтенсивного просування склала 150%. З огляду на те, що переважна більшість користувачів були представниками цільової аудиторії, це призвело до істотного збільшення кількості продажів через інтернет-магазин, і як наслідок, до підвищення прибутковості компанії.

Дані за весь період просування