Кейс по SEO-просуванню в тематиці
Металопрокатпопулярності сайту у цільової аудиторії

Коротко про проект і ніші:
Компанія представлена на ринку з 2003 року, має власне виробництво, надає послуги з обробки виробів з нержавіючої сталі. Незважаючи на значний досвід і наявність налагодженої співпраці з клієнтами, обсяги продажів почали падати через підвищену конкуренцію на ринку, зокрема, за рахунок підприємств з більш широким асортиментом (чорні і кольорові метали).
Керівництво прийняло рішення підвищити ефективність підприємства за рахунок залучення нових клієнтів через Інтернет. Однак зростання продажів не спостерігалося з огляду на низьку відвідуваність сайту. На момент звернення до веб-студії VOLL ресурс знаходився в стагнації. Проаналізувавши основні аспекти його функціонування, наші фахівці склали покроковий план дій. Основна мета довгострокової стратегії – зростання трафіку за рахунок підвищення популярності сайту у цільової аудиторії, зацікавленої в замовленні виробів з нержавіючої сталі для потреб промисловості.
Дані за три місяці до старту робіт

З липня по вересень 2020 р.
Щільна робота з текстовим наповненням ресурсу:

-
складання нового семантичного ядра, що відображає вузьку специфіку діяльності компанії і спрямованості сайту;
-
постановка завдань копірайтерам на написання унікального, корисного, актуального текстового контенту з відповідною сео-оптимізацією;
-
його розміщення на посадочних сторінках.
Жовтень 2020 р.
Опрацювання технічних аспектів:
-
усунення помилок 404 і 301;
-
детальна перевірка та виправлення JavaScript-коду;
-
настройка роботи калькулятора, використовуваного для розрахунку ваги виробів з нержавіючої сталі;
-
прискорення роботи сайту та завантаження сторінок.
Листопад 2020 р.
Поліпшення юзабіліті, корисності веб-ресурсу для користувачів:
-
розробка і впровадження нових більш сучасних стилів оформлення контенту для вдосконалення візуальної складової;
-
доробка існуючого контенту за рахунок додавання розділів «FAQ», «Переваги», що істотно підвищило його інформативність для відвідувачів;
-
оптимізація Title, Description кожної сторінки.
Грудень 2020 р.
Подальша робота з текстовим контентом для максимально ефективного просування окремих напрямків діяльності компанії:
-
розширення семантичного ядра відповідно до нових пріоритетів;
-
створення посадочних сторінок, які будуть просуватися за ключовою фразою «харчова нержавійка».

З січня по березень 2021 р.

На початку року було виявлено проблему з крадіжками нашого унікального текстового контенту, який розмістили на своїх ресурсах недобросовісні конкуренти. Наші веб-майстри зібрали доказову базу для підтвердження авторства і передали її в спеціалізовану організацію DMCA разом з повідомленням про усунення. Протягом двох тижнів сторінки з краденим контентом були видалені з пошукової видачі Google.
Подальша робота була пов’язана з підвищенням популярності ресурсу у цільової аудиторії:
-
активне наповнення блогу корисними статтями;
-
індивідуальна робота з мета-тегами окремих сторінок;
-
пошук і проведення переговорів з власниками тематичних авторитетних інтернет-майданчиків з метою розміщення на них посилань на наш сайт.
Висновки за кейсом просування
Результатом поетапної реалізації наміченої стратегії стало поступове зростання відвідуваності, яка за 9 місяців інтенсивного просування склала 150%. З огляду на те, що переважна більшість користувачів були представниками цільової аудиторії, це призвело до істотного збільшення кількості продажів через інтернет-магазин, і як наслідок, до підвищення прибутковості компанії.
Дані за весь період просування


Отримайте такий-же результат!
Приєднуйтесь!
Залиште свої контакти і ми передзвонимо Вам найближчим часом