Просування сайту – складний багатоетапний процес, який передбачає залучення фахівців різного профілю, застосування маси методик, технологій. Звести отримані результати, показати динаміку зростання показників, шлях, який був пройдений для досягнення успіху, покликані seo кейси. З англійської мови термін «case» перекладається, як справа, випадок. Тобто цей звіт повинен не просто містити статистику, аналітику, підкріплену «голими» цифрами, а представляти повноцінну історію, в якій буде відображена специфіка інтернет-майданчика, впливаючі фактори, детально описані застосовані методи просування.

Тільки виклад реальної ситуації без прикрашених графіків зможе привернути увагу потенційного замовника, змусить повірити в справжність досягнень, правдивість інформації.

Розділи, які повинен містити кейс з просування сайту

  1. Інформація про веб-продукт, що включає особливості, основні види діяльності, інші важливі нюанси.
  2. Опис проблеми, з якою звернувся замовник. Бажано, щоб були представлені конкретні статистичні дані, початкові показники, які дозволять оцінити динаміку в майбутньому.
  3. Поставлені стратегічні цілі, тактичні завдання. На їх основі формується детальний план дій.
  4. Звіт про виконання кожного пункту. Додаткову достовірність сео кейсу додасть інформація про виниклі труднощі в ході роботи і заходи, які були вжиті, щодо їх подолання.
  5. Кінцеві результати. Один з найважливіших розділів, що передбачає надання максимально розгорнутої інформації про зростання показників відвідуваності сайту, позицій в пошуку по ключових запитах, збільшенні конверсії. Для оцінки динаміки прийнято складати графіки, схеми, таблиці, так як наочні дані сприймаються легше, ніж сухий текст.

Найчастіше успішні кейси seo просування містять фідбек від клієнта, коментарі фахівців, які взяли участь в реалізації проекту, що дозволяє отримати максимально повну картину, комплексно оцінити результат.

Веб-студія, що розміщує на своєму сайті або сторонніх ресурсах звіти про свою результативність, повинна подбати про те, щоб вони були актуальними. Нікого не зацікавить успішний проект, якщо він був закінчений кілька років тому. Сео кейси, що викладаються в мережу повинні регулярно оновлюватися, що стане найкращим свідченням успішності компанії, яка просуває сайти.