Просування в
Гугл картах

Просування в Гугл картах – це роботи, результатом яких є отримання додаткового трафіку по локальним запитам. Присутність в даному сервісі особливо корисно для ресторанів, салонів краси, приватних шкіл, стоматологій і СТО. Щоб залучати нових клієнтів через Google Maps, потрібно грамотно підготувати і налаштувати сторінку свого бізнесу.

Чим буде корисно
просування
в Гугл картах?

Google Карти – це блок загальнодоступного пошуку і отримувати з нього трафік на сайт можна абсолютно безкоштовно. Більш того, прив’язаний до певної географічної локації трафік завжди забезпечує більш високий рівень конверсії. Навіщо випускати додаткову можливість залучити клієнтів?

Просування в Google Maps починається з реєстрації профілю компанії і складання заявки. Для персональної сторінки можна придумати ємний і привабливий опис, вказати список послуг і час роботи. На сторінці вказуються контактні дані, короткий опис компанії, адреса закладу або офісу, веб-сайт.

— Формування правильного іміджу бренду

Мотивувати користувачів на покупку товарів і послуг допомагають відгуки про компанію. Ваші покупці можуть залишати враження про продукцію або сервісі, писати пропозиції і рекомендації. Відповідаючи на ці думки від імені фірми, ви демонструєте відкритість власного бренду до діалогу.

Просування на картах Google приносить хороші результати для компаній, чия діяльність прив’язана до певної географічної локації. Успіх розкрутки на сервісі багато в чому залежить від роботи з думками клієнтів:

Чим більше відгуків на вашій сторінці, тим вище вона показується в пошуковій видачі сервісу. Це також дає їй більше шансів потрапити в окремий блок з результатами видачі звичайного пошуку.

Чим більше позитивних оцінок, тим більш вигідна позиція у сторінки вашої фірми буде в сервісі.

Ключові слова у відгуках теж здатні впливати на позицію сторінки і навіть залучати додатковий трафік з пошукової видачі.

Давайте обговоримо всі
деталі реалізації проекту

Залиште заявку на детальну консультацію

Як отримати більше відгуків у Google Maps?

Неякісні помилкові відгуки користувачі відразу бачать «неозброєним поглядом». Має сенс попросити залишити відгуки в Google Maps своїх реальних клієнтів, запропонувавши їм додаткові бонуси або знижки. Також попросити поділитися враженнями можна, склавши Email розсилку.

Як показує практика, клієнти не завжди охоче йдуть назустріч. А якщо ваша компанія поки що тільки виходить на ринок, накрутка відгуків Google Maps може допомогти роздобути перші замовлення. Однак важливо розуміти те, як працюють алгоритми і спам-фільтри даного сервісу.

— Виправлення репутації компанії

Нерідкі випадки, коли незадоволені замовники або конкуренти залишають на сторінках компаній багато негативних оцінок. Це відлякує клієнтів і через них ви можете щодня втрачати значну частину прибутку. Коли на сторінці відсутні враження клієнтів, це теж насторожує.

Відсутність відгуків говорить про те, що компанія молода або неуспішні. Потенційні клієнти можуть почати підозрювати її в шахрайстві або ж невідповідність її діяльності комерційної пропозиції. Коли фірма тільки виходить на ринок, краще купити перший пакет відгуків для сторінки.

— Хороші відгуки продають товар і послуги

Купити відгуки Google Maps можна в будь-якій кількості і навіть залишити побажання щодо їх утримання. У них можна зробити невеликий акцент на унікальність вашої пропозиції або приємні бонуси при замовленні послуг. На вигідних умовах купувати пакети оцінок можна на регулярній основі.

Відгуки виглядають органічно, коли з’являються на сторінці не за один день. Їх можна залишати поступово, щоб завоювати довіру і лояльність своїх клієнтів. До речі, у відгуках можна залишати часто задаваймі питання, на які буде можливість розгорнуто відповісти від імені фірми.

З нашою послугою ви можете самі створити
відповідний імідж для своєї компанії

Ви можете отримати безкоштовну консультацію відправивши форму нижче