Бриф на розробку логотипу

Логотип компанії може стати її ексклюзивною візитною карткою, яка забезпечить миттєве впізнавання на просторах інтернету, або безликим стандартним знаком, який нічим не виділяється серед безлічі інших. Якщо оригінальність ідеї багато в чому залежить від креативності замовника, то професіоналізм, рівень її реалізації – від виконавця. Забезпечити повне взаєморозуміння між обома сторонами допоможе бриф на розробку логотипу, тобто коротка інструкція для технічного фахівця.

Її не потрібно плутати з ТЗ, яке представляє собою детальний детальний план дій з виконання замовлення, що складається виконавцем. Дана інструкція – це перелік найбільш важливих питань, відповіді на які дає представник компанії, чий фірмовий знак буде розроблятися. Вона не повинна бути занадто розгорнутою та докладною, достатньо кількох аркушів. Головне, щоб вони містили дійсно корисну інформацію.

Основні плюси, які дає бриф на створення логотипу

  • можливість в короткій формі висловити основні рекомендації, вподобання, на підставі яких виконавець зможе зрозуміти стилістику, загальну спрямованість замовлення;
  • зведення до мінімуму конфліктів на грунті непорозуміння, скорочення коригувань, правок, формування єдиної команди з замовника і розробника;
  • економія часу на проведення переговорів, особисті зустрічі, наступні узгодження;
  • отримання інформації про терміни, вартість реалізації проекту на початковому етапі взаємодії з виконавцем, коли договір ще не підписаний, і є можливість відмовитися або змінити умови.

Пункти, які містить стандартний бриф на логотип

  1. Контактні дані. Блок повинен містити повну назву організації, її e-mail, номери телефонів, месенджерів, посилання на сторінки в соціальних мережах. Окремо надаються контакти осіб, відповідальних за ведення проекту.
  2. Короткі дані про компанію. До даного розділу можна віднести відомості про специфіку діяльності, історію, структуру підрозділів, регіональне охоплення, продукти чи послуги, сильні та слабкі сторони, мету, місії, стратегічні плани розвитку.
  3. Інформація про конкурентне середовище. У цьому блоці бриф на лого можна доповнити наявними в розпорядженні замовника даними про інших представників ринкової ніші.
  4. Відомості про цільову аудиторію. Надається вся інформація, яка допоможе скласти її портрет: від вікової категорії, сімейного стану, статі до середнього рівня доходу.
  5. Мета розробки логотипу. Тут необхідно вказати, для чого створюється новий або оновлюється наявний фірмовий знак, що він буде уособлювати: всю організацію, окремий напрямок діяльності або конкретний продукт.
  6. Рекомендації до оформлення. Один з найважливіших пунктів брифа на дизайн логотипу, в якому необхідно визначити основні кольори, стильовий напрям, тематику фірмового знака. Також варто надати кілька вдалих і невдалих, на думку замовника, прикладів конкурентів.
  7. Наявність матеріалів. Можливо, в компанії вже є свій фірмовий стиль, інформацію про що потрібно надати, щоб новостворений символ не вибивався із загальної концепції.

Щоб не складати опитувальник самостійно, бриф на розробку логотипу скачати можна на спеціалізованих сайтах. На веб-ресурсі фірми-виконавця, що займається створенням рекламних та інтернет-продуктів, завжди є стандартизована форма. Її можна заповнити і відправити на вказаний e-mail, після чого фахівці самі зв’яжуться з замовником.