Дизайн сайту Landing Page

Веб-ресурс у вигляді посадкової сторінки для реклами товару чи послуги – поширений та ефективний спосіб просування продукту компанії. Тут важливо грамотно уявити свою вигідну пропозицію, виявивши її переваги по максимуму. Безперечно, зміст (текстовий контент) важливий. Однак перше, на що звертає увагу відвідувач, – це дизайн сайту Landing Page, креативність, стиль оформлення. Він дозволяє утримати клієнта на сторінці в початковий момент, спонукає зацікавитись її вмістом і спробувати вникнути в суть пропозиції.

Чому так важливий дизайн Landing Page

Основна мета цільової посадкової сторінки – залучити якомога більше відвідувачів, які зроблять конкретну дію: оформлення зворотного дзвінка або замовлення, здійснення покупки. Грамотний, креативний підхід до створення дизайну Landing Page дозволить суттєво підвищити конверсію – відношення результативних дій до кількості переходів на сайт.

Продуманий підхід до оформлення, юзабіліті дозволить отримати цілу низку переваг перед сторінками, які зробили ставку лише на надання текстової інформації про продукт:

  • 01

    Яскраве, незабутнє, вигідне відображення товару. Ефективний дизайн Landing Page, що спонукає до покупки, повинен містити дійсно якісне зображення продукту, поданого в максимально вигідному світлі. Це може бути перше, що побачить відвідувач під час переходу на сайт.

  • 02

    Ефективне спонукання до дії. Візуальна інформація завжди сприймається легше ніж текстова. Тому якщо розмістити кнопку замовлення товару або послуги у верхній частині сторінки або на першому відображенні екрану, це сприятиме підвищенню конверсії.

  • 03

    Формування довірчих відносин. Грамотне створення дизайну сайту передбачає наявність візуальної інформації компанії. Рівень довіри зростає, якщо потенційний покупець бачить фотографію співробітників, карту проїзду до офісу або інший графічний контент.

  • 04

    Створення іміджу. Позитивний приклад підвищує рівень довіри та бажання придбати продукт. Тому веб-дизайн Landing Page по можливості повинен включати логотипи відомих брендів, з якими співпрацювала компанія.

Важливо! Не варто зловживати спливаючими вікнами, які з’являються незалежно від волі відвідувача. Доведено, що така маніпуляція викликає роздратування, що не сприяє конверсії. Сама ідея спливаючих вікон розумна та ефективна. Але інформація повинна з’являтися після того, як користувач навів курсор, тобто виявив інтерес.

Вартість дизайну Landing Page

Питанням, скільки коштує дизайн Landing Page, задаються насамперед після ухвалення рішення просувати продукт у мережі. З одного боку велика спокуса заощадити і зробити все самотужки, тому що завдання оформлення єдиної посадкової сторінки здається не надто складним. З іншого боку, у власника компанії або його співробітників може не вистачити знань та навичок для створення якісного веб-ресурсу.

Якщо замовити дизайн Landing Page у професійних дизайнерів компанії «VOLL», можна не сумніватися в тому, що оформлення буде виконано з використанням останніх найефективніших тенденцій у даній сфері. Ми не працюємо за створеними кимось шаблонами, а створюємо індивідуальний стиль цільової сторінки. Він максимально повно відображає специфіку продукту, що дозволяє розкрити його переваги, що неминуче призводить до зростання показників конверсії.

В результаті ціна дизайну Landing Page кілька разів окупиться за рахунок швидкого та суттєвого збільшення замовлень та продажів.

Залишились питання?

Ви можете отримати безкоштовну консультацію, надіславши форму нижче

    Натискаючи на кнопку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних