Аудит юзабіліті
сайту

Юзабіліті аудит сайту – це роботи по виявленню в його функціоналі і інтерфейсі проблем, що заважають отриманню конверсії. Послуга передбачає вивчення поведінки користувачів на сторінках веб-сайту і аналіз причин відсутності цільових дій. Як результат – визначення завдань для вирішення проблем, пошук рішень для кожного веб-сайту здійснюється індивідуально.

Які завдання допоможе вирішити юзабіліті аудит сайту?

В першу чергу ця послуга буде цікава компаніям, діяльність яких заснована на електронній комерції. Для таких компаній веб-сайт – це маркетинговий інструмент, від показників конверсії якого залежить рентабельність всього бізнесу в цілому.
Замовити usability аналіз можна з метою:

Знизити вартість залучення клієнта

Скоротити витрати на підтримку клієнтів

Збільшити середній чек покупця інтернет магазину

Спростити щоденне використання веб-сайту

Спростити взаємодію з відвідувачами (форми консультацій і т.д.).

Аудит юзабіліті інтернет магазину виконується також з метою поліпшити імідж компанії. Веб-сайт – це представництво компанії в Інтернеті, він повинен залишати хороше враження про бренд. Від зручності використання веб-ресурсу залежить лояльність клієнтів до вашої компанії.

Давайте обговоримо всі деталі
реалізації проекту

Залиште заявку на детальну консультацію

Які чинники аналізуються
при аудиті?

Серед власників сайтів існує популярна омана, що після аудиту доведеться повністю переробляти веб-ресурс або навіть створювати новий. Але це не так, в більшості випадків досить доопрацювати «проблемні» місця інтерфейсу і оптимізувати «зчитуванність» відвідувачем його елементів.

Що буде включати оцінка юзабіліті сайту?

Час завантаження сторінок
веб-сайту з сервера

Пошук битих посилань
і помилок в коді

Інтуїтивність і зручність
структури сайту

Наявність заважаючих і
відволікаючих елементів

Дизайн сторінок (зручність читання тексту,
видимість кнопок і форм для
взаємодії з відвідувачами)

Можливість швидкого
пошуку інформації

Для оцінки будь-якого веб-ресурсуважливий індивідуальний підхід, тому всі роботи починаються з аналізу ніші бізнесу. Наприклад, для магазину одягу велике значення мають фільтри пошуку по характеристикам і каталогу в цілому. Підвищити конверсію інтернет-магазину цифрової техніки допоможе наявність відеооглядів, і правильна структура оформлення пропозицій.

Як ми виконуємо аудит
юзабіліті сайтів?

В першу чергу вивчається цільова аудиторія веб-сайту і аналізується її поведінка. За допомогою теплових карт виявляються бар’єри, що знижують показники конверсії. Завдяки аналізу пропозицій від конкурентів, ми пропонуємо клієнтам унікальне позиціонування і ексклюзивний дизайн.

1. Вартість аудиту юзабіліті сайту

залежить від його масштабу і особливостей. Для кожного веб-сайту ми шукаємо оптимальні шляхи і технічні рішення. Ми знаємо, як забезпечити зручність інтерфейсу і доступність інформації. При необхідності, можемо повністю переробити дизайн сторінок веб-ресурсу.

2. Замовити юзабіліті аудит сайту

– це означає отримати точні, зрозумілі й обґрунтовані рекомендації. Ми надаємо клієнту зібрані дані і пропонуємо послуги, що допомагають вирішити виявлені проблеми. Наша Вебстудія надає повний комплекс послуг для оптимізації веб-ресурсів.

Щоб отримати персональне консультування за послугою, зв’язатися з нами можна за вказаними контактними телефонами. Наші фахівці з радістю забезпечать докладною інформацією і назвуть попередню ціну.

Не потрібно втрачати потенційних клієнтів!

Наша веб-студія виявить проблеми конверсії і запропонує оптимальні шляхи їх вирішення!

Ви можете отримати безкоштовну консультацію заполнівм форму нижче