Впровадження CRM на сайт

Практика застосування CRM дедалі ширше поширюється у сфері малого середнього бізнесу, оскільки переваги від її використання незаперечні.
Це програмне забезпечення дозволяє максимально повно автоматизувати та налагодити комфортну для клієнта співпрацю. В основі функціонування цього ПЗ лежить принцип збереження всієї можливої інформації про кожного покупця або замовника. Це дає можливість досконально вивчити клієнта з метою формування для нього найвигіднішої індивідуальної пропозиції.

Впровадження CRM на сайт: чим це допоможе бізнесу

У сучасних реаліях розробка сайту, через який здійснюватиметься взаємодія з клієнтами, має передбачати впровадження CRM та його інтеграцію у функціонал веб-ресурсу. Це спростить більшість рутинних бізнес-процесів рахунок автоматизації, і навіть знизить вплив людського чинника.
Раніше професійний і ефективний менеджер з продажу виступав ключовою фігурою в організації, тому що володів усією інформацією про особливості поведінки, потреби, запити постійних покупців. Тому часті були випадки, коли при переході співробітника до конкурентів їм переходила і клієнтська база.
Тепер впровадження CRM системи дозволяє зберегти всі дані про клієнта від віку, сімейного стану до захоплень, інтересів.
У доступній формі програма дозволяє оперативно отримати інформацію про історію покупок, платежів, реакції на проведення рекламних кампаній тощо. До бази даних доступ отримує саме той співробітник, який був призначений керівництвом. Таким чином, при звільненні менеджера фахівець, що прийшов на його місце, відразу буде в курсі всіх поточних угод, проектів і т.д. Це дозволяє підтримувати високий рівень сервісу, реалізовувати стратегію індивідуального підходу до кожного контрагенту.

Переваги та ефективність CRM

Висока ефективність впровадження CRM системи є незаперечною, оскільки функціонал сучасного ПЗ широкий і різноманітний.
Його застосування дає цілу низку переваг:
Зниження витрат під час обслуговування
01
Укладання угод за рахунок того, що багато повсякденних операцій автоматизуються. В результаті, можна скоротити штат співробітників, зокрема служби підтримки.
Забезпечення лояльності клієнтів
02
Для них переваги впровадження CRM полягають у отриманні високого рівня сервісу, своєчасному та якісному обслуговуванні, скороченні часу, необхідного для укладання угоди.
Підвищення продуктивності персоналу компанії
03
Завдяки автоматизації документообігу, можливості доступу до необхідної інформації у будь-який момент часу.
Зростання продажів
04
Володіння всім обсягом інформації про цільову аудиторію дозволяє ефективно аналізувати стратегію продажів на основі статистичних даних. В результаті виявляються нові можливості, напрямки, усуваються помилки.
Заповніть форму – отримайте точну ціну

    Натискаючи на кнопку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних
    Отримати консультацію з послуг та розрахувати попередню вартість можна, зв’язавшись із нами за вказаними телефонами.