Аудит рекламної
кампанії

Часто трапляється, що користувач самостійно налаштовує і запускає рекламну кампанію, а виділений на неї бюджет йде в нікуди. Нових замовлень не з’являється, а кожен клік коштує невиправдано дорого. Виявити справжню проблему без допомоги досвідченого фахівця буде непросто.

Аудит рекламної кампанії – це всебічний аналіз налаштувань оголошень в Google AdWords і складання переліку рекомендацій для підвищення їх ефективності. Усунення виявлених в рекламних оголошеннях недоліків дозволяє домогтися відчутного збільшення продажів і оптимізації бюджету.

Що включає аудит рекламної кампанії Google AdWords?

Комплексний аудит рекламних кампаній дозволяє провести їх аналіз з позиції рентабельності та ефективності. Варто зазначити, що така послуга не включає коригування або ж створення оголошень. Замовити настройку контекстної реклами з нуля можна, як окрему послугу для веб-сайту.

Цілі аудиту:

  • У повному обсязі охопити цільову аудиторію. При необхідності, показувати оголошення можна користувачам певного віку. Є можливість визначити географічні переваги, вибрати аудиторію для реклами по її інтересам.

  • Позбутися від витрат на залучення стороннього трафіку (наприклад, послуга «чистка меблів» не повинна залучати користувачів із запитом «чистка меблів самостійно» або «чистка меблів купити засоби»).

  • Оптимізувати ціну на клік. Грамотна настройка дозволить знизити вартість залучення кожного нового потенційного клієнта.

  • Домогтися найвищої ефективності. Зробити оголошення клієнта привабливими і збільшити його прибуток від рекламної кампанії.

Аудит рекламної кампанії замовити можна і з метою загальної оптимізації, і для допомоги у вирішенні конкретної проблеми. Наша послуга дозволить вам отримати об’єктивний і незалежний аналіз з боку від експертів. Ми даємо зрозумілі і легко застосовні на практиці рекомендації.

Давайте обговоримо всі деталі
реалізації проекту

Залиште заявку на детальну консультацію

Що отримує клієнт, замовивши аудит рекламних кампаній?

За результатами аналізу ви отримаєте документ з переліком всіх знайдених помилок. Чи зможете дізнатися, чому залучення клієнтів обходиться дорого, а конверсія має низькі показники. У документі будуть вказані помилки, через які на веб-сайт приходить не ваша цільова аудиторія.

Провести аудит рекламної кампанії ми готові для компаній практично будь-якого напрямку. Наші фахівці можуть проаналізувати ключові запити для різних послуг і товарів, категорій та інформаційних сторінок. Ви отримаєте не тільки список помилок, але і пояснення для їх усунення.

Що впливає на ефективність оголошень?

  • Обраний тип стратегії;

  • Поділ оголошень на групи;

  • Текст оголошень і пропозиція;

  • Правильно відібрана семантика;

  • Виділений бюджет і коригування ставок;

  • Правильне заповнення контактних даних.

У скільки обійдеться персональний аналіз?

На аудит рекламної кампанії ціна розраховується індивідуально. Обсяг і складність робіт залежать від ніші бізнесу клієнта і особливостей його сайту. Грає роль кількість ключових фраз, оголошень і самих кампаній. Ми завжди раді обговорити умови співпраці і запропонувати кращі умови.

Замовити аудит рекламної кампанії – це означає інвестувати в майбутнє просування свого бізнесу. Оптимізація налаштувань і рекламного бюджету дозволить потім значно економити на залученні нових клієнтів. Ми будемо раді допомогти вам максимально охопити цільову аудиторію!

Наші рекомендації допоможуть вам не переплачувати за залучення клієнтів і добитися поліпшення показників конверсії!

Ви можете отримати безкоштовну консультацію відправивши форму нижче