Аудит рекламної кампанії

Часто трапляється, що користувач самостійно налаштовує і запускає рекламну кампанію, а виділений на неї бюджет йде в нікуди. Нових замовлень не з’являється, а кожен клік коштує невиправдано дорого. Виявити справжню проблему без допомоги досвідченого фахівця буде непросто.

Аудит рекламної кампанії – це всебічний аналіз налаштувань оголошень в Google AdWords і складання переліку рекомендацій для підвищення їх ефективності. Усунення виявлених в рекламних оголошеннях недоліків дозволяє домогтися відчутного збільшення продажів і оптимізації бюджету.

Що включає аудит рекламної кампанії Google AdWords?

Комплексний аудит рекламних кампаній дозволяє провести їх аналіз з позиції рентабельності та ефективності. Варто зазначити, що така послуга не включає коригування або ж створення оголошень. Замовити настройку контекстної реклами з нуля можна, як окрему послугу для веб-сайту.

У повному обсязі охопити цільову аудиторію

При необхідності, показувати оголошення можна користувачам певного віку. Є можливість визначити географічні переваги, вибрати аудиторію для реклами по її інтересам.

Позбутися від витрат на залучення

(наприклад, послуга «чистка меблів» не повинна залучати користувачів із запитом «чистка меблів самостійно» або «чистка меблів купити засоби»).

Оптимізувати ціну на клік

Грамотна настройка дозволить знизити вартість залучення кожного нового потенційного клієнта.

Домогтися найвищої ефективності

Зробити оголошення клієнта привабливими і збільшити його прибуток від рекламної кампанії.

Аудит рекламної кампанії замовити можна і з метою загальної оптимізації, і для допомоги у вирішенні конкретної проблеми. Наша послуга дозволить вам отримати об’єктивний і незалежний аналіз з боку від експертів. Ми даємо зрозумілі і легко застосовні на практиці рекомендації.

Що отримує клієнт, замовивши аудит рекламних кампаній?

За результатами аналізу ви отримаєте документ з переліком всіх знайдених помилок. Чи зможете дізнатися, чому залучення клієнтів обходиться дорого, а конверсія має низькі показники. У документі будуть вказані помилки, через які на веб-сайт приходить не ваша цільова аудиторія.

Провести аудит рекламної кампанії ми готові для компаній практично будь-якого напрямку. Наші фахівці можуть проаналізувати ключові запити для різних послуг і товарів, категорій та інформаційних сторінок. Ви отримаєте не тільки список помилок, але і пояснення для їх усунення.

  • 01

    Обраний тип стратегії

  • 02

    Поділ оголошень на групи

  • 03

    Текст оголошень і пропозиція

  • 04

    Правильно відібрана семантика

  • 05

    Виділений бюджет і коригування ставок

  • 06

    Правильне заповнення контактних даних

У скільки обійдеться персональний аналіз?

На аудит рекламної кампанії ціна розраховується індивідуально. Обсяг і складність робіт залежать від ніші бізнесу клієнта і особливостей його сайту. Грає роль кількість ключових фраз, оголошень і самих кампаній. Ми завжди раді обговорити умови співпраці і запропонувати кращі умови.

Замовити аудит рекламної кампанії – це означає інвестувати в майбутнє просування свого бізнесу. Оптимізація налаштувань і рекламного бюджету дозволить потім значно економити на залученні нових клієнтів. Ми будемо раді допомогти вам максимально охопити цільову аудиторію!

Наші рекомендації допоможуть вам не переплачувати за залучення клієнтів і добитися поліпшення показників конверсії!

Ви можете отримати безкоштовну консультацію відправивши форму нижче