Налаштування реклами на YouTube

YouTube – це найпопулярніша світова відеоплатформа. Сайт щодня відвідують представники різних вікових і соціальних груп. Налаштувати рекламу на Ютубі можна на будь-яку цільову аудиторію і отримати швидкий результат. Вартість реклами на YouTube досить лояльна, завдяки порівняно низькій кількості конкурентів, що використовують цей сервіс.

Чому платформа настільки добре підходить для просування?

Вартість реклами на Ютуб може формуватися як від кількості кліків, так і від кількості переглядів. Реклама на майданчику ефективна, завдяки тому, що добре привертає увагу і запам’ятовується. Її показ можна налаштувати до місця і зацікавленим в реченні людям.

Ключові переваги платформи:

Лояльність аудиторії. Таргетована реклама залишає гарне враження, завдяки своїй корисності і ненав’язливості

Можливість просування роликів які будуть відтворюватися автоматично. Динамічна реклама найчастіше більш ефективна

Зрозуміла аналітика. YouTube Analytics дозволяє отримувати статистику для аналітики і регулярного коригування рекламної кампанії

Схильність аудиторії. На платформі значно переважає розважальний контент. Якщо в Facebook і Instagram люди заходять з певною метою і часто не відволікаються на рекламу, то аудиторія YouTube демонструє значно більшу залученість

Від чого залежить вартість реклами в Ютуб?

Щоб зрозуміти, який бюджет буде потрібно для рекламної кампанії, важливо визначитися з її конкретними цілями і форматами публікацій.

Платформа пропонує створення таких оголошень:

Медійні

Відображаються виключно на комп’ютерній версії в правій частині екрана. Можуть містити текст, зображення, кнопку для цільового дії. Ціна реклами на Ютубі такого формату вважається за кількістю кліків на оголошення.

Оверлеї

Це прозорі елементи, які показуються під час перегляду відео на ПК в нижній частині вікна плеєра. Це може бути текст або зображення з товаром, візуалізацією і слоганом. Оверлеї клікабельні і оплачується за кількістю переходів.

Товарні

Це рекламні підказки, пов’язані з тематикою відео. Вони відображаються на ПК і мобільних пристроях. Протягом декількох секунд показується тизер, а потім глядачі можуть перейти за посиланням у верхньому кутку вікна, щоб докладніше переглянути підказку.

Відеооб’яви показуються на всіх пристроях і діляться на три групи:

  • З можливістю пропуску. Після 5 секунд відтворення відео, користувач може відмовитися від його перегляду. Ціни на рекламу в Ютубі за допомогою таких оголошень нижчі.
  • Без можливості пропуску. Користувач повинен подивитися таку рекламу повністю. Вона може з’являтися на початку, середині або ж наприкінці відтвореного відео.
  • Оголошення-заставки. Мають обмеження на тривалість в 6 секунд і розміщуються без можливості пропуску. Використовуються здебільшого для формування іміджу брендів.

Чому потрібна стратегія і індивідуальне налаштування?

На рекламу в Ютубі вартість формується з двох основних статей:

Розробка ідей і створення рекламного контента

Запуск, контроль, аналітика і коригування РК

Індивідуальна стратегія дозволяє домогтися високої ефективності РК і оптимізації витрат. Для її формування потрібно аналіз продукту, що просувається, ніші бізнесу і лідируючих конкурентів. Ці дані дозволяють створити унікальну пропозицію, зрозуміти бажання і проблеми аудиторії.

На основі отриманої інформації формується портрет цільової аудиторії. Це її інтереси, вікові інтервали, місце розташування та інші критерії. Саме за зібраними характеристиками і виконується настройка параметрів реклами в Ютубі. Ціна за клік на оголошення також залежить від обраної для презентації продукту або послуги аудиторії.

Давайте обговоримо всі деталі
реалізації проекту

Залиште заявку на детальну консультацію

    Наше агентство веде
    рекламні кампанії під ключ

    До нас звертаються представники брендів, котрі переслідують різні цілі:

    Формування іміджу бренду

    Зростання продажів продукту або послуг

    Залучення трафіку на веб-сайт

    Підвищення впізнаваності бренду

    Виходячи з цілей, ми проводимо дослідження і формуємо стратегію. Наше агентство надає всі супутні послуги для створення рекламного контента і правильної його презентації потенційним клієнтам. Замовити рекламу на Ютуб можна для вирішення найрізноманітніших бізнес-завдань.

    Залиште заявку на персональну консультацію за послугою, заповнивши форму на сайті. Ми будемо раді розповісти докладніше про формати і методи реклами на Ютуб, зазначимо за цінами і можливостям в просуванні.

    За всіма виконаним роботам ми забезпечуємо клієнтів звітностями, а на послуги, що надаються пропонуємо прозорі ціни. Ви можете замовити за вигідну вартість разову РК або регулярне її ведення для бренду.

    Необхідна яскрава і ефективна реклама на Ютубі? Ціна нашої послуги буде лояльною, і ви отримаєте відмінний результат!

    Ви можете отримати безкоштовну консультацію відправивши форму нижче