Ремаркетинг

Ремаркетінг – це інструмент, що дозволяє повернути клієнтів, які раніше заходили на сайт і цікавилися вашою пропозицією. Він забезпечує найвищі показники конверсії, тому як працює на ту аудиторію, яка вже зацікавлена ​​вашим продуктом. Замовити ремаркетинг можна для веб-сайту, що використовується для продажу різних товарів і послуг.

Які завдання виконує ремаркетинг?

Пошук продукту або послуги в пошуковій системі

Знайомство з пропозицією на вашому сайті

Порівняння цін та асортименту у конкурентів

Повернення на ваш сайт, завдяки ремаркетингу

Грамотна стратегія застосування інструменту дозволяє не тільки повернути відвідувача і мотивувати його на оформлення замовлення. Вона корисна також для збільшення покупок від одного клієнта і продажу супутніх товарів.

Технологія дозволяє вирішити проблеми:

Повернення зацікавлених
відвідувачів на сайт

Конвертація випадкових гостей
сайту в покупців

Нагадування користувачу
про товар, що його цікавить

Демонстрація покупцеві
супутньої продукції

Інформування про нові
моделі товарів і акціях

Оптимізація бюджету та
збільшення впізнаваності бренду

Давайте обговоримо всі деталі
реалізації проекту

Залиште заявку на детальну консультацію

    Як працює технологія ремаркетингу?

    Налаштування інструменту має на увазі установку на сайт коду, який буде фіксувати відвідувачів і відстежувати їх дії. Створюються спеціальні записи, що складаються з cookie-файлів гостей сайту, на яких і буде націлена повторна реклама. Записи розподіляються на різні сегменти:

    • 01

      Користувачі, які відвідали сайт

    • 02

      Користувачі, які здійснили певну дію (реєстрація або додавання товару в кошик без подальшої покупки)

    • 03

      Користувачі, які здійснили покупку

    Для останніх ремаркетинг налаштовується з метою показати супутні товари, нові моделі продукції або акційні пропозиції. Розподіляти користувачів на групи можна за термінами останнього відвідування та віком.

    Як формується на ремаркетинг вартість?

    Інструмент можна використовувати для показу реклами різними видами:

    Пошуковий ремаркетинг

    Оголошення показуються тим користувачам, які раніше відвідували ваш сайт, а зараз шукають схожі товари.

    Медійна мережа

    Рекламні банери нагадують про ваш продукт або бренд на сайтах, які відвідує покупець.

    Соціальні мережі.

    Можливість нагадати про свою пропозицію тим гостям, які використовують Instagram, YouTube або Facebook.

    На ремаркетинг ціна залежить від ніші товару, який просувають і кількості конкурентів. Наш веб-студія пропонує аналіз поточного стану ринку і розробку індивідуальної конверсійної стратегії. Вона включає роботи по сегментації аудиторії, формування рекламних оголошень.

    Персональний підхід і настройка під ключ

    Ціна буде залежати від кількості завдань, необхідних для проекту, і загального обсягу робіт. За результатами проведеної рекламної кампанії ви отримаєте звітність з усіма показниками. Ми розглядаємо варіанти разового і постійного співробітництва з метою ведення ремаркетінгових кампаній.

    Дізнатися докладніше про умови співпраці і механізм роботи реклами ви можете, залишивши заявку на детальну персональну консультацію. Наші фахівці будуть раді розповісти докладніше про ремаркетинг і контекстній рекламі в цілому, відповісти на питання і прийняти заявку на аналіз веб-сайту.

    Вашому бізнесу потрібен ремаркетинг? Послуги від нашої веб-студії можна замовити за прийнятну вартість!

    Ви можете отримати безкоштовну консультацію відправивши форму нижче