Ведення контекстної
реклами

Контекстна реклама – це інструмент маркетингу, що дозволяє залучати цільову аудиторію по її пошуковим запитам. Рекламні оголошення такого типу показуються серед результатів пошуку і на веб-ресурсах. Вони виглядають доречно і ненав’язливо, а оплачуються виключно фактичні кліки.

Ведення контекстної реклами – це цілий комплекс послуг, що включає:

  • Аналіз продукту і ніші бізнесу;
  • Аналіз ринку і конкурентів;
  • Планування і збір семантики;
  • Підготовку посадочних сторінок;
  • Розробку персональної стратегії;
  • Складання рекламного пропозиції;
  • Запуск і контроль рекламної кампанії.

Для чого потрібні послуги ведення контекстної реклами?

Пошукові системи сьогодні перенасичені пропозиціями товарів і послуг. Більшість користувачів відкриває лише перші дві-три сторінки, щоб визначитися з вибором продукту або сервісу. Контекстні оголошення в результатах видачі показуються першими і звертають на себе увагу.

Ведення контекстної реклами Google Adwords дозволяє пропонувати товар або послугу безпосередньо зацікавленій аудиторії. Скласти портрет потенційного клієнта можна, вказавши його стать, вік і інтереси. Також доступна гнучке налаштування за географічним розташуванням.

Контекстна реклама – це хороша можливість залучити цільовий трафік і успішно конвертувати його в клієнтів. По суті, послуга має на увазі плату пошуковій системі за перші місця у видачі.

Давайте обговоримо всі деталі
реалізації проекту

Залиште заявку на детальну консультацію

Які види кампаній можна запустити в Google AdWords?

  1. Пошукова та тематична. Текст оголошення повністю або частково збігається з введеним запитом, біля нього є позначка «Реклама». По суті, це текстова публікація з посиланням на веб-сайт. Рекламні блоки розміщуються в пошуку на перших позиціях, що підвищує ймовірність переходу по посиланнях. Реклама може відображатися при відвідуванні веб-сайтів. Її тематика входить в сферу інтересів користувача, але при цьому може точно не відповідати запиту. Плюс тематичної реклами – можливість охоплення великої аудиторії.

  2. Динамічна і статична. Динамічний варіант передбачає, що у блоку реклами немає закріпленого місця, тому при кожному вході на сайт або в пошуковик оголошення змінюються. Статична контекстна реклама закріплена на обраній позиції.

  3. Медійна. Блоки з графічними елементами коштують дорожче, але краще привертають увагу. На банері можна розмістити логотип компанії, що буде ще більше сприяти впізнаваності бренду. Для підвищення показників ефективності такої реклами застосовують різні фільтри сегментації (наприклад, пошуковий ремаркетинг і соціально-демографічний таргетинг). Розміщення блоків можливо на партнерських сайтах, що підтримують використання AdSense. Це і статичні, і динамічні зображення (анімація).

Ведення рекламної кампанії – це відповідальний процес, для якого потрібен досвід і увага до деталей. Спроба настройки без необхідних знань і навичок може призвести до низької ефективності і марної трати «сливу» бюджету. Правильним рішенням буде замовити розробку та ведення реклами у професіоналів, які гарантують результат.

Які переваги дає настройка і ведення контекстної реклами для презентації продукту?

Швидкий запуск. Після створення кампанії і поповнення балансу не сервісі, можна негайно включити показ оголошень для цільової аудиторії. У будь-який час оголошення можна редагувати і ставити на паузу.

Точне персоналізування. Показ оголошень можна точно налаштувати під певну цільову аудиторію. Реклама показується користувачам, які так чи інакше вже зацікавлені у вашоій пропозиції.

Підвищення впізнаваності бренду. Ведення рекламної кампанії дозволить не тільки відкрити новий канал продажів, але і стати ближче до клієнтів. Регулярний показ оголошень викликає асоціацію продукту з його продавцем.

Ви самі встановлюєте бюджет і ціну за клік. Те, скільки коштує перехід по оголошенню, буде залежати від специфіки продукту і рівня конкуренції. Є можливість управління ставками для підвищення позицій реклами.

Чому важливий не тільки запуск, але регулярне ведення кампанії?

Основне завдання такої реклами – привернути якомога більше потенційних клієнтів на сайт. Щоб розуміти, яка аудиторія приходить по рекламі, важливо відстежувати пошукові запити і постійно поповнювати «мінус-слова» нецільовими ключами. Відразу після запуску реклами контроль трафіку важливо проводити регулярно (спочатку кожен день, а потім один раз на місяць).

На ведення контекстної реклами ціна залежить від кліків або конверсії. Важливо оцінювати кількість переходів/заявок, розширювати обсяг ключових запитів і тестувати варіанти текстів в оголошеннях. Точно так же, як розвивається і оптимізується ваш бізнес, повинна оновлюватися його реклама. Вартість ведення і контролю буде окупатися поліпшенням конверсії.

Чому замовити ведення контекстної реклами у нас вигідно?

Наша веб-студія – сертифікований партнер Google. Ми стежимо за всіма нововведеннями і вимог, що пред’являються до рекламних кампаній. Ми постійно працюємо над підвищенням ефективності наших РК.

У максимально стислі терміни наші фахівці готові запустити проект, який буде повністю відповідати вашим очікуванням. Ми проведемо аналіз вашої цільової аудиторії, вивчимо попит потенційних клієнтів і пропозиції конкурентів, грамотно налаштуємо кампанію на сервісі.

Наша веб-студія має такі переваги:

  • Досвід в інтернет-маркетингу більше 9 років;

  • Сертифіковані спеціалісти Google Mediaords;

  • З кожним проектом працює більше 3-х фахівців;

  • Залучено понад 99 000 конверсій;

  • Налаштовано понад 310 акаунтів.

Як дізнатися умови співпраці?

На ведення контекстної реклами вартість можна дізнатися, визначивши цілі кампанії і проаналізувавши поточний стан ніші бізнесу на ринку. Ми надаємо послуги під ключ, виконуючи всі супутні завдання. До нас можна звернутися для розробки всіх рекламних зображень і слоганів.

Щоб рекламна кампанія була ефективною і виправданою за ціною, потрібна грамотна стратегія. Зверніться до фахівців з досвідом в просуванні самих різних товарів і послуг. Залишити заявку на консультацію можна через зручну форму на сайті, ми з радістю детально відповімо на всі питання.

Необхідна робоча і регулярна контекстна реклама? Вартість ведення кампанії від нашої веб-студії буде вигідною і обов’язково окупиться результатами!

Ви можете отримати безкоштовну консультацію відправивши форму нижче