Налаштування таргетованої реклами

Орієнтування – це маркетингова технологія, що дозволяє із загальної аудиторії виділити цільову і показувати рекламне пропозицію саме їй. Іншими словами, користувачам Інтернету показуються оголошення, релевантні їх пошуковим запитам. Налаштування таргетованої реклами – це послуга, що дозволяє забезпечити максимальне охоплення цільової аудиторії.

Як працює таргетована реклама?

Користувачі соціальних мереж залишають на особистих сторінках величезну кількість даних про свої захоплення, хобі та інтереси. Ця інформація дає маркетологам велику перевагу в персоналізованих налаштуваннях рекламних оголошень. Ефективність такої реклами пояснюється тим, що користувач бачить її в той час, коли конкретна послуга/товар йому потрібні.

Налаштування таргета складається з декількох етапів:

Аналіз пропозиції та ринку конкурентів

Складання портрета цільової аудиторії

Планування термінів і бюджету

Визначення параметрів оголошень

Запуск і контроль рекламної кампанії

Рекламні оголошення бувають різних видів і для презентації конкретного продукту варіант публікації вибирається індивідуально.

Оголошення розрізняються за типом публікації:

  • Візуально
    (зображення, текст і фото, відео)

  • Варіант оплати
    (за перегляд або за клік)

  • Презентований об’єкт
    (товар, бренд, подія)

Щоб настройка таргетингу принесла очікуваний результат, дуже важливо скласти грамотну стратегію просування. Для визначення аудиторії використовуються кошти аналітики і спеціальні інструменти.

Які види таргетингу бувають?

Тематичний таргет – це показ рекламних публікацій виключно на тих сайтах, зміст яких відповідає товару чи послузі, що просувається

Локальна таргетингова реклама – це демонстрація рекламних оголошень користувачам, які знаходяться в певному радіусі від місця продажу

Епізодичний таргет дозволяє залучати клієнтів в певний час. Це корисна можливість для нічних клубів, ресторанів та служб доставки

Запустити можна і соціально-демографічну таргетовану рекламу. Вона враховує освіту, сімейний стан і вік користувачів

Гео-поведінковий таргетинг дозволяє направити рекламу на користувачів, часто відвідують певні місця і установи

Налаштування таргетованої реклами також дозволяють обмежити кількість показів оголошення для одного користувача

Давайте обговоримо всі деталі
реалізації проекту

Залиште заявку на детальну консультацію

    Чому послуги таргетованої реклами – це зручно?

    Після оплати рекламної кампанії, можливий її негайний запуск. У соціальних мережах можна вести одночасно кілька різних кампаній для одного продукту, спрямованих на різну аудиторію.

    Замовити таргетовану рекламу можна з можливістю її зміни в будь-який час. Вбудована статистика дозволяє оцінювати результативність обраної стратегії і ефективність кожного окремого оголошення.

    Дізнатися, скільки коштує таргетована реклама для конкретного продукту, можна після попереднього аналізу. На підсумкову ціну настройки впливає складність і специфіка продукту, що просувається, характерні особливості цільової аудиторії, бажана швидкість отримання результатів.

    В яких соціальних мережах можна створити і налаштувати рекламу?

    Facebook

    Facebook є сьогодні найпопулярнішою майданчиком для таргетинговой реклами. Він пропонує гнучку і деталізовану систему налаштувань як за класичними, так і по більш вузькоспеціалізованим фільтрам. Окремо можна вибрати пристрої для показу публікацій (смартфон, планшет і ПК).

    Instagram

    Instagram – це найвдаліша майданчик для тієї реклами, яка якісно і зі смаком оформлена візуально. У соціальній мережі молода аудиторія і її частіше використовують з метою підвищення впізнаваності бренду. Для фотографів, туристичних фірм та кондитерських цей майданчик підходить ідеально.

    YouTube

    Якщо мова йде про публікації відеоролика, то хорошим вибором може стати YouTube. Майданчик дозволяє дістати навіть наймолодшу аудиторію. Рекламні ролики можна показувати перед іншими відео або ж на головній сторінці. У налаштуваннях є опція, що дозволяє заборонити пропуск реклами.

    У вартість таргетованої реклами можна включити підготовку всіх необхідних текстів та зображень. Ми пропонуємо комплексну настройку під ключ і надаємо всі супутні послуги. Рекламні оголошення від нашого агентства виглядають яскраво, соковито і сучасно.

    Що пропонує наша веб-студія?

    У нас замовити настройку таргетованої реклами можна з реалізацією в найкоротші терміни. Ми готуємо оголошення під найрізноманітніші бізнес-завдання і знаємо, який підхід потрібен до будь-якої цільової аудиторії. Для просування товарів і послуг ми проводимо глибокий аналіз ніш бізнесу.

    Наші фахівці готові запропонувати оптимальний майданчик для реклами, підібрати відповідні тематичні ресурси, скласти текст і підготувати зображення для оголошень. На настройку таргета ціну можна дізнатися, якщо звернутися для консультації до нас за вказаними контактними даними.

    Скільки коштує індивідуальне налаштування? Як замовити розрахунок ціни?

    Ми із задоволенням розрахуємо вартість рекламної кампанії для вашого продукту і відповімо на всі питання за послугою. Наша веб-студія відкрита як для разової, так і постійної співпраці для просування вашого бренду.

    Для вашого продукту потрібна ефективна таргетингова реклама? Замовити запуск та налаштування кампанії у нас можна на вигідних умовах!

    Ви можете отримати безкоштовну консультацію відправивши форму нижче