Бриф на контекстну рекламу

Основоположним документом, який дозволяє швидко налагодити комунікацію між замовником і виконавцем, є бриф на контекстну рекламу, що заповнюється ще до першої особистої зустрічі. Він являє собою невеликий опитувальник – мета якого передати інформацію про всі аспекти майбутньої кампанії, а також про саму організацію. Для веб-студії, яка буде займатися розкручуванням продукту, послуги, ця анкета максимально важлива, адже допомагає:

  • зрозуміти побажання, переваги, цілі клієнта;
  • провести аналіз своїх можливостей, реальності виконання поставлених умов;
  • оцінити бюджет і терміни реалізації замовлення;
  • намітити попередній план дій.

Як результат, бриф на розробку рекламної кампанії в рази підвищить ефективність співпраці без зайвої витрати часу на переговори, обговорення, одразу налаштує сторони на робочий лад, забезпечить взаєморозуміння. Завдяки йому замовник і виконавець зможуть дивитися в одному напрямку, створять єдину команду, що йде до спільної мети. Важливо розуміти, що контекстна реклама в Києві – це не тільки потужний, дієвий, але і досить поширений інструмент просування товарів, послуг, яким, можливо, вже користуються конкуренти. Щоб зробити його оптимально ефективним, необхідно уважно, по можливості повно дати відповіді на наступні блоки питань:

  1. Загальна інформація про компанію. Передбачає опис основних цілей, місії, специфіки діяльності, короткої історії.
  2. Товари або послуги. Щоб бриф на створення рекламної кампанії працював на результат, виконавцю необхідно розуміти, які унікальні переваги виділяють продукт замовника серед ряду аналогів.
  3. Конкуренти. Маркетологи, які будуть займатися рекламою, повинні бути в курсі того, наскільки сильна боротьба за нішу на ринку, хто в неї входить, і які сильні сторони учасників.
  4. Цільова аудиторія. Скласти актуальний текст оголошення, ефектно заявити про продукт можна тільки за умови розуміння, якою мовою потрібно розмовляти зі споживачем. Для цього необхідно розуміти його інтереси, захоплення, мати інформацію про вік, рівень розвитку і т.д.
  5. Мета кампанії. Грамотний бриф на рекламу в інтернеті повинен давати відповідь на питання, які завдання має вирішити кампанія: зростання продажів, вихід на новий ринок, розширення географії, впровадження нової послуги / товару та ін.
  6. Критерії оцінки ефективності. Важливо надати розуміння того, що є для замовника задовільним результатом: клік, заявка, здійснення покупки.
  7. Щомісячний приблизний бюджет. Ця приблизна цифра допоможе виконавцю зорієнтуватися в масштабі майбутньої роботи. Чим вона більше, тим ширше можливості, що відкриваються для просування продукту.

Одне з ключових правил заповнення брифу на рекламну кампанію – лаконічність. Це повинна бути коротка (2-3 листа) ознайомча анкета, що дозволяє маркетологу отримати найбільш важливу інформацію про замовлення.