Бриф по налаштуванню реклами в YOUTUBE

В даний час відеореклама – один з найпотужніших інструментів просування продукту компанії. Від його грамотного використання багато в чому залежить прибутковість бізнесу. Значний етап реалізації подібного проекту – максимально повно заповнений бриф по налаштуванню реклами в Youtube. Цей опитувальник висилається потенційному замовнику на початковій стадії співпраці до особистої зустрічі. Він дозволяє сформувати загальне уявлення про проект, масштаб завдань, які належить вирішити. Зазвичай містить наступні блоки питань:

  • загальні відомості про компанію (місія і цінності, основні напрямки діяльності, регіон охоплення, контактні дані);
  • мета рекламної кампанії (зростання продажів продукції, замовлень послуг, підвищення показників відвідуваності сайту і т.д.);
  • портрет цільової аудиторії (вік, захоплення, інтереси і т.д.) За умови докладного заповнення цього пункту бриф по запуску реклами в Youtube дасть максимум інформації виконавцю про те, в якій формі найкраще звертатися до кінцевого споживача;
  • опис продукту, послуги із зазначенням ключових конкурентних переваг;
  • приклади вдалих і неприйнятних, на думку замовника, рекламних роликів;
  • терміни виконання і приблизний обсяг бюджету.

На відміну від ТЗ бриф для налаштування реклами в Youtube не містить детального опису алгоритму реалізації проекту, показників, які необхідно досягти із зазначенням точних цифр. Однак він дає можливість вибрати відповідального виконавця, якому варто замовити рекламу на ютубі, а також дозволяє досягти взаєморозуміння з ключових аспектів між клієнтом і фахівцем з просування. Завдяки цьому вони можуть сформувати єдину команду, спрямовану на досягнення поставлених цілей.