Бриф на створення креативів

Правильно і детально заповнити бриф на розробку креативу найчастіше означає забезпечити до 50% успіху майбутньої рекламної кампанії. Цей документ, який представляє собою невелику анкету з найбільш важливими питаннями, дозволяє швидко налагодити контакт, взаєморозуміння між замовником і виконавцем по ключових моментах. Спеціаліст, в якого клієнт планує замовити налаштування таргетованої реклами, на початковому етапі отримує уявлення про те, який обсяг та якої специфіки роботи потрібно буде виконати, які приблизні терміни, бюджет, наскільки вони реальні і здійсненні. Це дозволить адекватно оцінити свої можливості, не створюючи ілюзій у замовника.

Ключові моменти, які повинен містити бриф на креатив:

  1. Інформація про продукт, що просувається. Тут необхідно виділити ті позиції з товарного асортименту або переліку послуг, на яких буде акцент реклами. Важливо позначити їх найважливіші характеристики, конкурентні переваги.
  2. Опис цільової аудиторії (стать, вік, сфера діяльності, інтереси, хобі, уподобання, мотивація і т.д.) Один з найважливіших аспектів, що включаються в бриф на створення креативу. Дозволяє провести детальний аналіз кінцевого споживача і згенерувати максимально зрозумілий, близький йому контент.
  3. Побажання, рекомендації з оформлення реклами від загальної стилістики до колірної гами.
  4. Досвід минулих кампаній. Інформація про це дозволить проаналізувати можливі помилки, недоробки з метою їх запобігання при реалізації нового проекту.

Таким чином, бриф на розробку креативу дає можливість істотно економити час на проведення зустрічей, переговорів, обговорень, забезпечуючи при цьому високий рівень взаєморозуміння сторін.