Кейс з підготовки та проведення рекламної кампанії для київських салонів краси The Girls Laser

Початкові дані
  • Тематика сайту: салон краси, що надає послуги лазерної епіляції
  • Тип сайту: корпоративний
  • Основні завдання від клієнта: збільшення кількості записів на процедуру лазерної епіляції
  • Тип послуги: контекстна реклама сайту

Коротко про проект та нішу

Салон краси The Girls Laser надає професійний комплекс послуг для жінок із догляду за собою. Він включає:

  • Стрижки та різні види фарбування волосся;
  • Макіяж та укладання;
  • Манікюр та педикюр з авторським дизайном нігтів;
  • Догляд за бровами та віями;
  • Лазерну епіляцію.

Мережа салонів знаходиться на правому березі Києва, охоплюючи практично всі центральні райони столиці. Таке розміщення бізнесу пов’язане із необхідністю роботи в умовах жорсткої конкуренції.

У ході спілкування з клієнтом було визначено ключовий напрямок просування сайту. Особливу увагу потрібно приділити новій послузі, що надається у салонах – лазерна епіляція різних зон тіла. Основна мета звернення клієнта до нашої веб-студії – збільшення кількості записів на цю процедуру через сайт салону краси.

Етапи роботи

Підготовчі роботи

Квітень 2021 г.
01

Спочатку було проведено аудит посадкової сторінки послуги з метою оцінки юзабіліті. Для підвищення зручності взаємодії потенційного клієнта зі сторінкою послуги та її оптимізації було реалізовано такі зміни:

  • Впроваджено блок із зазначенням зон епіляції та цін. Він містить зображення, що дозволяють наочно відобразити частини тіла, які будуть оброблятися під час процедури;
02
  • Зменшено інформаційне навантаження сторінки. Занадто великий обсяг текстового контенту відволікав клієнта. Тому було прийнято рішення приховати блок з інформацією про підготовку до епіляції та подальший догляд за шкірою за кнопкою «Більше про процедуру». Прихований текст відображається при натисканні. У той же час цей контент містить ключові фрази СЯ, які мають значення для seo-оптимізації сторінки та залучення органічного трафіку. Проблему вирішили створення копії посадкової сторінки для реклами, яку закрили від індексації.

Розробка, підготовка та запуск рекламної кампанії

Травень 2021 г.
  • Збір семантичного ядра, що включає переважно комерційні та конверсійні запити для отримання лідів
  • Написання рекламних оголошень з використанням ключових фраз та інформації про УТП (унікальну торгову пропозицію) та знижки;
  • Розробка стратегії проведення пошукової рекламної кампанії. Зважаючи на високий рівень конкуренції в сегменті лазерної епіляції, ціна кліку на аукціоні досягала 35-40 грн., що не вписувалося в рамки наданого клієнтом бюджету. Незважаючи на це, було прийнято рішення не відмовлятися від початкової високоефективної стратегії пошукової реклами, а підкріпити її банерною рекламою в КММ (контекстно-медійної мережі Google)
  • Реалізація стратегії На основі отриманого від клієнта портрета цільової аудиторії було підготовлено банери з інформацією про знижки, виконані в корпоративній гамі кольорів. Вони були розміщені на тематичних сайтах Контекстно-Медійної Мережі Google.

Перші результати рекламної кампанії

Травень 2021 г.

Перші результати отримали вже цього місяця. Моніторинг та аналіз зростання звернень проводився кількома каналами зв’язку клієнта з салоном:

Запис через форми – 6 лідів

Перехід у CRM для запису – 32 ліди

Клік по номеру в мобільній версії сайту – 8 лідів

Ці результати підтверджували правильність обраної стратегії, але все ще була потрібна додаткова оптимізація. Тому було продовжено роботу над удосконаленням рекламної кампанії. На основі отриманої статистики було оптимізовано тексти оголошень, проаналізовано пошукові запити, регулярно відстежувалися показники конверсії та CR для оптимізації ставок.

Результати рекламної кампанії

Червень 2021 г.

Проведена у травні інтенсивна робота із запуску та оптимізації реклами дала більш відчутні результати у червні:

Запис через форми – 45 лідів

Перехід до CRM для запису – 67 лідів

Кліки за номером у мобільній версії сайту – 22 ліди

Показники конверсії зросли на 190% у червні порівняно з травнем.

Висновки щодо кейсу просування

За підсумками просування досягло поставлених цілей, і клієнт залишився задоволеним отриманими результатами. Наша робота з мережею салонів The Girls Laser та The Girls Hairdressers продовжилася і спектр рекламованих послуг був розширений на перукарські послуги та манікюр.
Досягти поставленої мети нам вдалося за допомогою
правильно побудованої, послідовної роботи:
Детальне
вивчення ніші
Повна підготовка проекту перед запуском
Якісне настроювання рекламних кампаній
Аналіз та оптимізація ключових показників

Отримайте такий же результат!
Приєднуйтесь!

Залиште нам свої контакти і ми Вам зателефонуємо найближчим часом

    Натискаючи на кнопку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних