Кейс з просування компанії «ТПК»
Облицювальні матеріализалучення цільової аудиторії

Коротко про проект і ніші:
Український ринок облицювальних матеріалів досить розвинений і вирізняється значними обсягами пропозиції. Тому, незважаючи на багаторічний досвід роботи в даному сегменті, компанія «ТПК» вирішила посилити позиції за рахунок просування сайту.
Однак функціонування власного веб-ресурсу залишалося незадовільним і характеризувалося загальною стагнацією, низьким трафіком, що і стало причиною звернення до студії VOLL. Щоб оцінити масштаби і серйозність проблем був проведений комплексний первинний аудит сайту. За його результатами було розроблено детальний план SЕО-просування. Його найважливіші цілі – зростання органічного трафіку через залучення цільової аудиторії, зацікавленої в продукті.
З травня по липень 2020 р
На початковому етапі було прийнято рішення підвищити релевантність, інформативність контенту.
Основні роботи:
-
розробка нового семантичного ядра, кластеризованого за товарними групами;
-
робота з наявним контентом з метою підвищення його унікальності і оптімізованості за ключовими запитами;
-
написання нових актуальних, корисних статей для посадочних сторінок і блогу;
-
робота з метатегами, заголовками;
-
генерування шаблонів для карток товарів з метою більш зручного і швидкого додавання.
Першочергові заходи принесли позитивний результат в плані підвищення позицій в ТОПі, однак виявилися недостатніми, адже були також виявлені проблеми з технічною стороною питання.
З липня по вересень 2020 р
Оптимізація технічної складової та виправлення помилок:
-
налаштування і розширення функцій особистого кабінету, забезпечення зручності реєстрації і виконання будь-яких дій;
-
виправлення помилок 404 і 301 з метою полегшення, прискорення процесу індексації в Гуглі;
-
адаптація вебресурсу для адекватного відображення як в десктопній, так і мобільній версіях;
-
збільшення швидкості завантаження сторінок;
-
впровадження мікророзмітки;
-
настройка карти сайту і файлу robots.txt для забезпечення зручності перегляду сторінок пошуковим роботом;
-
Унікалізація заголовків H1 у всіх картках товарів.
Впровадження перерахованих вище заходів дозволило істотно збільшити органічний трафік. Для подальшого зміцнення і зростання позицій веб-ресурсу був задіяний наступний ефективний інструмент просування, реалізований на наступному етапі.
З вересня по листопад 2020 р
Робота з посилальною масою для зростання популярності сайту серед зацікавлених потенційних споживачів:
-
аналіз існуючого профілю з наступною розробкою стратегії просування;
-
формування релевантного анкор-листа;
-
налагодження співпраці з авторитетними донорами.
Оптимізація посилального профілю зумовила значний приріст відвідуваності, а за рахунок того, що користувачі були з цільової аудиторії, і підвищення показників конверсії.
З листопада 2020 по січень 2021 р
Доопрацювання структури сайту для поліпшення юзабіліті:
-
розширення за рахунок створення нових посадкових сторінок;
-
вдосконалення, структуризація внутрішнього перелінкування;
-
ретельне індивідуальне опрацювання HTML-коду і видимого контенту сторінок.
Впровадження перерахованих вище заходів дозволило істотно збільшити органічний трафік. Для подальшого зміцнення і зростання позицій веб-ресурсу був задіяний наступний ефективний інструмент просування, реалізований на наступному етапі.
З січня по березень 2021 р
Завершальний етап, покликаний закріпити отримані результати:
-
скорочення числа рівнів в основному меню для забезпечення можливості знайти потрібний товар у мінімальну кількість кліків;
-
досягнення домовленостей з трастовими майданчиками не лише для збільшення обсягу, а й поліпшення якості посилальної маси.
Оптимізація посилального профілю зумовила значний приріст відвідуваності, а за рахунок того, що користувачі були з цільової аудиторії, і підвищення показників конверсії.
Підведення кінцевих підсумків
Ефективність розробленої і реалізованої seo-спеціалістом студії VOLL стратегії можна відстежити за статистичними даними, з якими важко посперечатися:
-
збільшення кількості показів сайту зацікавленим користувачам в 4,4 рази;
-
приріст відвідувачів з мобільних пристроїв на 190%;
-
загальне збільшення органічного трафіку на 88%;
-
підвищення частки унікальних відвідувачів майже до 90%.
Практика SЕО-просування сайту компанії «ТПК» показує, що тільки комплексне пропрацювання кожного аспекту та покроковий алгоритм впровадження заходів дають стабільний, довгостроковий результат.


Отримайте такий-же результат!
Приєднуйтесь!
Залиште свої контакти і ми передзвонимо Вам найближчим часом