Кейс по SEO-просуванню в тематиці

Продаж та монтаж теплої підлоги
Вихідні дані:
Тематика сайту
Продаж та монтаж теплої підлоги
Тип сайту
Інтернет-магазин
Основні задачі від клієнта
Збільшення органічного трафіку, збільшення продажів
Вік сайту
Сайт створено в 2015 році
Тип послуги

Коротко про проєкт та нішу:

Київська компанія, що займається продажем та монтажем електричних кабельних та інфрачервоних систем теплої підлоги, звернулася до веб-студії VOLL з метою розкручування свого сайту. Левову частку прибутку організації давала реалізація опалювального обладнання через інтернет, тому показники відвідуваності ресурсу безпосередньо впливали на рівень прибутковості.

Після детального аналізу всіх аспектів функціонування було розроблено стратегію внутрішньої оптимізації, спрямовану насамперед на збільшення органічного трафіку. Саме зацікавлені у конкретному товарі відвідувачі могли суттєво підвищити конверсію.

Заходи з
сео-просування

  • Модернізація технічної складової: оптимізація мета-тегів, видалення битих посилань та редиректів тощо.

  • Наповнення якісним, унікальним та інформативним текстовим контентом. Статті та описи розділів були оптимізовані під високочастотні запити з розширеного семантичного ядра.

  • Реалізація стратегії швидко дала результати та дозволила зайняти позиції у ТОПі пошукової видачі.

2020
рік
Дата: 1 листопада 2019 – 25 грудня 2021
2021
рік
Незважаючи на впроваджений комплекс заходів, збільшення трафіку виявилося тимчасовим. На початку 2021 року намітився спад, втрата позицій у ТОПі. Провівши дослідження, наші фахівці дійшли висновку, що оформлення та функціонал сайту не відповідають сучасним реаліям. Тому він не може успішно позиціонувати себе у сегменті ринку з високим рівнем конкуренції.
Було ухвалено рішення запровадити кардинальні зміни:
  • 01

    Здійснити переведення сайту на більш функціональну та ефективну CMS.

    Особлива увага була приділена розробці мобільної версії, оскільки з цього джерела надходить до двох третин трафіку. Десктопна версія також була вдосконалена для зручності користувачів;

  • 02

    Виконати редизайн із оптимізацією структури підрозділів

    спрощенням навігації, покращенням юзабіліті. Було додано нові розділи, посадкові сторінки

Дата: 13 грудня 2020 – 13 грудня 2021
Ретельна підготовка до масштабних заходів велася кілька місяців. У середині року основні роботи було закінчено. Позитивний результат у вигляді швидкого та стабільного збільшення органічного трафіку не забарився. Позиції сайту стабільно зростали до кінця 2021 року і залишаються високими до теперішнього часу.