Кейс по SEO-просуванню в тематиці

Установка та продаж обладнання для електричної теплої підлоги
Вихідні дані:
Тематика сайту
Установка та продаж обладнання для електричної теплої підлоги
Тип сайту
Інтернет-магазин
Основні задачі від клієнта
Збільшення органічного трафіку, збільшення продажів
Вік сайту
Сайт створено в 2016 році

Коротко про проєкт та нішу:

Компанія, що спеціалізується на реалізації та встановленні обладнання для електричних теплих підлог та кабелю для систем сніготанення, звернулася до веб-студії VOLL наприкінці 2019 року. Причиною стала незадовільна робота сайту, на основі якого здійснювався продаж. Низька відвідуваність, відсутність у ТОП пошукової видачі призвели до істотного зниження прибутку.

Seo-фахівцями VOLL було проведено детальний аудит сайту, виявлено основні недоробки, які стосувалися насамперед внутрішньої організації та структури. Ми поставили ключову мету залучення органічного трафіку, тобто. відвідувачів безпосередньо зацікавлених у продукті компанії.

Заходи з
сео-просування

На основі розробленої стратегії у грудні 2019 року розпочалася покрокова реалізація плану, який включав:

  • Оптимізацію структури з метою покращення юзабіліті, спрощення навігації сайтом. Внесені зміни дозволили відвідувачу швидко знаходити потрібну позицію завдяки поділу товарів за категоріями та виробниками

  • Доопрацювання, підвищення якості текстового контенту. Наші сео-фахівці склали семантичне ядро для просування посадкових сторінок за високочастотними запитами. Були написані та додані унікальні сео-оптимізовані тексти до розділів каталогу, професійні технічні статті у блог

  • Удосконалення внутрішнього перелінкування

  • Створення адаптивного дизайну для мобільної версії з огляду на неухильне збільшення частки користувачів, що заходять у мережу зі смартфонів, планшетів

  • Доопрацювання десктопної версії. Зрештою, саме користувачі ПК забезпечують найвищі показники конверсії

2019
грудень
Дата: 13 листопада 2020 – 6 січня 2022
Результати
Дата: 1 листопада 2019 – 25 січня 2021

Впровадження вищезазначених заходів дало перші результати вже в першому кварталі 2020 року, коли сайт зміг зайняти лідируючі позиції в пошуковій видачі за ключовими для цього сегмента високочастотними запитами.

В результаті підвищилися показники відвідуваності.

Важливо відзначити, що під час її реалізації використовувалися виключно «білі» технології seo-просування, що дозволило зберегти високі показники конверсії у довгостроковому періоді (до теперішнього часу).

61%
з органічного трафіку, що говорить про безперечну успішність стратегії.