Кейс по SEO-просуванню в тематиці

Вейпінг і електронні сигарети
Вихідні дані:
Тематика сайту
Вейпінг, електронні сигарети
Тип сайту
інтернет-магазин
Основні завдання від клієнта
збільшення органічного трафіку,
збільшення продажів
Вік сайту
Сайт створено в 2018 році (серпень – вересень)

Коротко про проект і ніші:

Ринок вейпінга – один з найдинамічніших у світі. Масове поширення продуктів почалося в 2016, причому 75% загальних обсягів продажів доводилося на країни СНД. Низький поріг входу привернув велику кількість підприємців, які, втім, через рік, були змушені припинити діяльність. Кількість вейп-шопів в містах-мільйонниках перевершувало всі мислимі очікування, але споживач як і раніше знаходиться в пошуку.

Історія інтернет-магазину почалася в 2018. Незважаючи на те, що популярність товарів для вейпінга в цей період набирала обертів, відвідуваність сайту через майже два роки зросла лише до показників всього 10-20 унікальних відвідувачів на добу. Глобальне завдання просування і одночасного розвитку проекту можна було вирішити кількома способами. При виборі рішення зупинилися на найбільш оптимальному варіанті: збільшення органічного трафіку.

Старт робіт по просуванню сайту веб-студією VOLL –
01.06.2020

Вихідний трафік сайту за квартал (з березня по травень 2020 р), перед просуванням:

дата: 1 березня 2020р – 31 травень 2020р

червень-серпень 2020 р.Початковий етап

При проведенні аудиту сайту були виявлені помилки технічної оптимізації. Завдання щодо виправлення передали відділу наших веб-розробників. На підставі проведеного аналізу були впроваджені і інші рішення:

  • Зібрали семантику;

  • Відповідно за семантичним ядром змінили структуру сайту;

  • Налаштували автогенерація мета-тегів карток;

  • Провели роботу по редизайну сторінок;

  • Налаштували функцію e-commerce;

  • Збільшили швидкість завантаження;

  • Частина текстів замінили на унікальні, склали контент-план для посадочних сторінок.

Перші результати і труднощі

дата: 1 червня 2020р – 31 серпень 2020р

Проведених заходів виявилося недостатньо. Збільшення трафіку хоч і було зафіксовано, але не могло забезпечити на належному рівні розвиток проекту, стійке зростання продажів і приплив нових клієнтів. Було потрібно переглянути стратегію. Почали з аналізу трендів в сусідніх країнах, за результатами проведеного дослідження вибрали кілька напрямків:

  • Просування популярних продуктів;

  • Просування головної сторінки, оптимізованої під ключ «вейп-шоп»;

  • Доопрацювання схем внутрішньої перелінковки;

  • Розробка і запуск крауд-компанії.

вересень-листопад 2020 г Результати зміни стратегії просування за квартал

дата: 1 вересня 2020р – 31 листопада 2020р

Поєднання початкових доробок і вдалий вибір інструментів в конкретній ніші принесли очікуваний результат.

Цільова аудиторія галузі виявилася досить сприйнятлива до обраних нами методів. Стратегія визнана успішною. Товарний органічний трафік значно виріс. Були масштабовані поточні успішні напрацювання на весь сайт.
План на наступні 3 місяці – подвоєння трафіку

грудень-січень Проміжні поточні результати за 2 місяці

Середня відвідуваність досягла

1800-2000в день

але роботи ще не закінчені

дата: 1 грудня 2020р – 31 грудень 2020р

Моніторинг розвитку ніші в Україні привів нас до більш високим очікуванням.
Для роботи з клієнтами вейп-шопа виділили кілька пріоритетних напрямків:

  • Дотиснути до ТОП-3 ключові фрази, які знаходяться в ТОП-10

  • Посилення посилального профілю на пріоритетні сторінки. Ведуться роботи з пошуку майданчиків для розміщення і листування з веб-майстрами, які готові розмістити у себе тематичні статті (Аутріч розміщення)

  • Збільшення інформаційного трафіку на сайт. Розроблено та впроваджено стратегію по конвертації інфотрафіка в комерційний. За первинними даними конвертація знаходиться на рівні 25% (скрін)

Висновки по кейсу:

дата: 1 червня 2020р – 31 грудень 2021р
дата: 1 червня 2020р – 31 грудень 2021р

Поговоримо про ROMI SEO просування

Результати співпраці в 4-му кварталі 2020 року
дата: 1 червня 2020р – 31 грудень 2021р

Витрати на просування:

84 000грн

Кількість транзакцій зафіксорованно в аналітиці:

1 697

Середній чек

225грн

Валовий прибуток:

381 825грн

ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком:

((Прибуток – Витрати) / Витрати) * 100% = ((381 825 грн — 84 000 грн) / 84 000 грн) * 100% = 354%

січень 2021 року результати співпраці

дата: 1 січня 2021р – 31 грудень 2021р

Витрати на просування:

35 000грн

Кількість транзакцій зафіксорованно в аналітиці:

2912

Середній чек

225грн

Валовий прибуток:

655 200грн

ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком:

((Прибуток – Витрати) / Витрати) * 100% = ((655 200 грн — 35 000 грн) / 35 000 грн) * 100% = 1772%