Кейс по SEO-просуванню в тематиці
Вейпінг і електронні сигаретизбільшення продажів

Коротко про проект і ніші:
Ринок вейпінга – один з найдинамічніших у світі. Масове поширення продуктів почалося в 2016, причому 75% загальних обсягів продажів доводилося на країни СНД. Низький поріг входу привернув велику кількість підприємців, які, втім, через рік, були змушені припинити діяльність. Кількість вейп-шопів в містах-мільйонниках перевершувало всі мислимі очікування, але споживач як і раніше знаходиться в пошуку.
Історія інтернет-магазину почалася в 2018. Незважаючи на те, що популярність товарів для вейпінга в цей період набирала обертів, відвідуваність сайту через майже два роки зросла лише до показників всього 10-20 унікальних відвідувачів на добу. Глобальне завдання просування і одночасного розвитку проекту можна було вирішити кількома способами. При виборі рішення зупинилися на найбільш оптимальному варіанті: збільшення органічного трафіку.
Вихідний трафік сайту за квартал (з березня по травень 2020 р), перед просуванням:

червень-серпень 2020 р.Початковий етап
При проведенні аудиту сайту були виявлені помилки технічної оптимізації. Завдання щодо виправлення передали відділу наших веб-розробників. На підставі проведеного аналізу були впроваджені і інші рішення:
-
Зібрали семантику;
-
Відповідно за семантичним ядром змінили структуру сайту;
-
Налаштували автогенерація мета-тегів карток;
-
Провели роботу по редизайну сторінок;
-
Налаштували функцію e-commerce;
-
Збільшили швидкість завантаження;
-
Частина текстів замінили на унікальні, склали контент-план для посадочних сторінок.
Перші результати і труднощі

Проведених заходів виявилося недостатньо. Збільшення трафіку хоч і було зафіксовано, але не могло забезпечити на належному рівні розвиток проекту, стійке зростання продажів і приплив нових клієнтів. Було потрібно переглянути стратегію. Почали з аналізу трендів в сусідніх країнах, за результатами проведеного дослідження вибрали кілька напрямків:
-
Просування популярних продуктів;
-
Просування головної сторінки, оптимізованої під ключ «вейп-шоп»;
-
Доопрацювання схем внутрішньої перелінковки;
-
Розробка і запуск крауд-компанії.
вересень-листопад 2020 г Результати зміни стратегії просування за квартал

Поєднання початкових доробок і вдалий вибір інструментів в конкретній ніші принесли очікуваний результат.
Цільова аудиторія галузі виявилася досить сприйнятлива до обраних нами методів. Стратегія визнана успішною. Товарний органічний трафік значно виріс. Були масштабовані поточні успішні напрацювання на весь сайт.
План на наступні 3 місяці – подвоєння трафіку
грудень-січень Проміжні поточні результати за 2 місяці
Середня відвідуваність досягла
1800-2000в день
але роботи ще не закінчені

Моніторинг розвитку ніші в Україні привів нас до більш високим очікуванням.
Для роботи з клієнтами вейп-шопа виділили кілька пріоритетних напрямків:
-
Дотиснути до ТОП-3 ключові фрази, які знаходяться в ТОП-10
-
Посилення посилального профілю на пріоритетні сторінки. Ведуться роботи з пошуку майданчиків для розміщення і листування з веб-майстрами, які готові розмістити у себе тематичні статті (Аутріч розміщення)
-
Збільшення інформаційного трафіку на сайт. Розроблено та впроваджено стратегію по конвертації інфотрафіка в комерційний. За первинними даними конвертація знаходиться на рівні 25% (скрін)
Висновки по кейсу:


Поговоримо про ROMI SEO просування
Результати співпраці в 4-му кварталі 2020 року
Витрати на просування:
84 000грн
Кількість транзакцій зафіксорованно в аналітиці:
1 697
Середній чек
225грн
Валовий прибуток:
381 825грн
ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком:
січень 2021 року результати співпраці

Витрати на просування:
35 000грн
Кількість транзакцій зафіксорованно в аналітиці:
2912
Середній чек
225грн
Валовий прибуток:
655 200грн
ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком:
Отримайте такий-же результат!
Приєднуйтесь!
Залиште свої контакти і ми передзвонимо Вам найближчим часом