Сео-кейс з просування ювелірного бутика
Ювелірні виробина найбільш важливі для замовника бренди прикрас
Коротко про проект і ніші:
Мережа ювелірних бутиків почала розвиток нового маркетингового напрямку – просування своїх товарів через Інтернет. Однак стратегія не виправдала себе: на сайті був низький трафік, а позиції за ключовими напрямками сео-просування істотно знизилися. Було вирішено звернутися за допомогою до веб-студії VOLL з метою виправлення існуючої ситуації.
Для початку наші фахівці з розкрутки сайтів проаналізували технічний аспект, юзабіліті, графічний і текстовий контент, виявивши ряд недоробок. На підставі проведеного аналізу було складено план дій з покроковою реалізацією. Його основна мета – залучення цільової аудиторії з акцентом на найбільш важливі для замовника бренди прикрас.
Дані за три місяці до старту робіт
З липня по вересень 2020 р.
На початковій стадії увага була спрямована на створення актуального, сео-оптимізованого текстового наповнення:
-
складання релевантного семантичного ядра;
-
оптимізацію наявних текстів під нові ключі, але зі збереженням художнього стилю статей відповідно до переваг замовника і специфіки веб-ресурсу;
-
прописування нових мета-тегів згідно зі зміненим контентом.
Жовтень 2020 р.
Акцент був зміщений на технічну складову сайту:
-
перевірка і видалення з HTML-коду непотрібних тегів, розмітки і т.д., що сприяло формуванню адекватного відображення ресурсу в різних версіях (десктопній, мобільній);
-
прискорення завантаження сторінок завдяки скороченню DOM-дерева.
Листопад 2020 р.
Робота над підвищенням привабливості сайту в очах відвідувачів:
-
поліпшення юзабіліті за рахунок зручного меню, доопрацювання навігації по сайту і т.д.;
-
вдосконалення дизайну з метою поліпшення візуального аспекту, більш вигідного відображення фото і картинок товарів, що важливо саме для ювелірного сегмента.
Грудень 2020 р.
Подальша робота над стимулюванням трафіку шляхом збільшення кількості точок входу:
-
детальний аналіз інтернет-майданчиків конкурентів;
-
визначення тематики, розробка і додавання в структуру нових посадкових сторінок;
-
їх орієнтація на просування окремих виробників і оптимізація під ключові фрази «назва бренду + вигляд виробу (кільце, кулон, сережки, браслет і т.д.)»
З січня по лютий 2021 р.
Робота над розширенням асортименту відповідно до рекомендацій замовника:
-
створення розділів і сторінок під нові актуальні колекції прикрас;
-
прописування мета-тегів індивідуально для кожної знову доданої сторінки, картки товару;
-
подальше поліпшення дизайну веб-ресурсу.
Березень 2021 р.
Заходи із зовнішнього сео-просування сайту:
-
проведення аналізу посилальної стратегії конкурентів;
-
прийняття рішення на основі отриманої інформації про розкручування бренду мережі бутиків з метою підвищення його впізнаваності і значущості в очах клієнтів;
-
нарощування маси за рахунок розміщення згадок про сайт на авторитетних веб-майданчиках, а також крауд-маркетингу.
Висновки щодо кейсу просування
Всебічна робота над внутрішнім і зовнішнім просуванням сайту з поперемінним акцентуванням уваги на різні аспекти його функціонування (текстовий контент, дизайн і графічне оформлення, асортимент, технічна сторона) дозволила отримати дійсно вражаючі результати. Покращилися всі показники роботи ресурсу, забезпечивши приріст органічного трафіку на 159% за 9 місяців.
І це не кінцевий результат, адже реалізована нашими веб-майстрами стратегія спрямована на довгострокову перспективу і з можливістю утримання позицій в ТОПі пошукової видачі тривалий період часу.
Отримайте такий-же результат!
Приєднуйтесь!
Залиште свої контакти і ми передзвонимо Вам найближчим часом