Сео-кейс з просування ювелірного бутика

Ювелірні вироби
Початкові дані:
Тематика сайту
Ювелірні вироби
Тип сайту
інтернет магазин
Основні завдання від клієнта
залучення цільової аудиторії з акцентом
на найбільш важливі для замовника бренди прикрас
Вік сайту
Сайт створено в 2016 році

Коротко про проект і ніші:

Мережа ювелірних бутиків почала розвиток нового маркетингового напрямку – просування своїх товарів через Інтернет. Однак стратегія не виправдала себе: на сайті був низький трафік, а позиції за ключовими напрямками сео-просування істотно знизилися. Було вирішено звернутися за допомогою до веб-студії VOLL з метою виправлення існуючої ситуації.

Для початку наші фахівці з розкрутки сайтів проаналізували технічний аспект, юзабіліті, графічний і текстовий контент, виявивши ряд недоробок. На підставі проведеного аналізу було складено план дій з покроковою реалізацією. Його основна мета – залучення цільової аудиторії з акцентом на найбільш важливі для замовника бренди прикрас.

Дані за три місяці до старту робіт

Етапи роботи

З липня по вересень 2020 р.

На початковій стадії увага була спрямована на створення актуального, сео-оптимізованого текстового наповнення:

дата: липень 2020 р – вересень 2020р
  • складання релевантного семантичного ядра;

  • оптимізацію наявних текстів під нові ключі, але зі збереженням художнього стилю статей відповідно до переваг замовника і специфіки веб-ресурсу;

  • прописування нових мета-тегів згідно зі зміненим контентом.

Жовтень 2020 р.

Акцент був зміщений на технічну складову сайту:

  • перевірка і видалення з HTML-коду непотрібних тегів, розмітки і т.д., що сприяло формуванню адекватного відображення ресурсу в різних версіях (десктопній, мобільній);

  • прискорення завантаження сторінок завдяки скороченню DOM-дерева.

Листопад 2020 р.

Робота над підвищенням привабливості сайту в очах відвідувачів:

  • поліпшення юзабіліті за рахунок зручного меню, доопрацювання навігації по сайту і т.д.;

  • вдосконалення дизайну з метою поліпшення візуального аспекту, більш вигідного відображення фото і картинок товарів, що важливо саме для ювелірного сегмента.

Грудень 2020 р.

Подальша робота над стимулюванням трафіку шляхом збільшення кількості точок входу:

  • детальний аналіз інтернет-майданчиків конкурентів;

  • визначення тематики, розробка і додавання в структуру нових посадкових сторінок;

  • їх орієнтація на просування окремих виробників і оптимізація під ключові фрази «назва бренду + вигляд виробу (кільце, кулон, сережки, браслет і т.д.)»

З січня по лютий 2021 р.

Робота над розширенням асортименту відповідно до рекомендацій замовника:

  • створення розділів і сторінок під нові актуальні колекції прикрас;

  • прописування мета-тегів індивідуально для кожної знову доданої сторінки, картки товару;

  • подальше поліпшення дизайну веб-ресурсу.

Березень 2021 р.

Заходи із зовнішнього сео-просування сайту:

  • проведення аналізу посилальної стратегії конкурентів;

  • прийняття рішення на основі отриманої інформації про розкручування бренду мережі бутиків з метою підвищення його впізнаваності і значущості в очах клієнтів;

  • нарощування маси за рахунок розміщення згадок про сайт на авторитетних веб-майданчиках, а також крауд-маркетингу.

Висновки щодо кейсу просування

Всебічна робота над внутрішнім і зовнішнім просуванням сайту з поперемінним акцентуванням уваги на різні аспекти його функціонування (текстовий контент, дизайн і графічне оформлення, асортимент, технічна сторона) дозволила отримати дійсно вражаючі результати. Покращилися всі показники роботи ресурсу, забезпечивши приріст органічного трафіку на 159% за 9 місяців.

І це не кінцевий результат, адже реалізована нашими веб-майстрами стратегія спрямована на довгострокову перспективу і з можливістю утримання позицій в ТОПі пошукової видачі тривалий період часу.