Бриф на СЕО просування

Пошукова оптимізація сайту – один з найбільш дієвих інструментів в сфері розвитку, розкрутки, популяризації ресурсу. Тому бриф на сео просування – анкета з основними питаннями щодо реалізації цієї стратегії, має бути заповнений особливо уважно, вдумливо. За структурою даного документа, наданого веб-студією, часто можна судити про професіоналізм виконавця: наскільки детальну, максимально повну інформацію хоче він отримати, настільки відповідальний підхід планується до виконання замовлення.

Крім стандартних питань про специфіку діяльності компанії, її продукт і його переваги, цілі, місії, регіон розміщення, правильно складений бриф на просування, містить блок спеціалізованої інформації. Він включає наступне:

  • мета реалізації сео стратегії з пошукової оптимізації сайту. Тут необхідно вказати, яких результатів хоче домогтися компанія: розширення регіону охоплення, залучення споживачів з нових сегментів, збільшення трафіку і т.д. Необов’язково називати конкретні цифри, важливо сформувати у виконавця загальне розуміння завдань;
  • інформація про конкурентне середовище. Що являють собою більш успішні організації в сегменті, чим вони кращі за фірми-замовника, в чому їх сильні, слабкі сторони;
  • список основних ключів. Остаточний склад, структура семантичного ядра буде сформована і відкоригована seo-фахівцями в ході роботи, проте в бриф на пошукове просування варто включити фрази, за якими замовник хоче вивести сайт в ТОП Google;
  • портрет ЦА (цільової аудиторії). Припускає вказівку вікового діапазону клієнтів, статі, освіти, інтересів, рівня розвитку і т.д .;
  • бюджет. Комплексне і ефективне сео просування передбачає розробку стратегії мінімум на півроку, тому важливо розуміти, яку суму готова виділяти компанія на оптимізацію веб-ресурсу щомісяця.
  • історія просування сайту, якщо вона є. В цьому розділі брифа на seo просування важливо надати максимально повну інформацію про заходи щодо оптимізації, розкручуванню, рекламних кампаніях в Інтернеті, які були реалізовані раніше. Можливо, вони все ще впливають на позиції ресурсу, що необхідно враховувати виконавцю.

Важливо розуміти відмінність цієї анкети і технічного завдання. Перший документ передбачає короткі відповіді на питання без складання конкретного плану, опису заходів по його виконанню. Його обсяг не повинен перевищувати 2-3 сторінок. Подробиці з конкретними цифрами викладаються в ТЗ після того, як був укладений договір, що має юридичну силу.

Грамотно заповнений бриф на seo дозволить сформувати відкриту довірчу двосторонню взаємодію замовника і виконавця, заощадить час на проведення переговорів, скоротить кількість розбіжностей в ході реалізації плану, що в кінцевому підсумку дасть змогу максимально ефективно реалізувати сео стратегію розвитку сайту.