Бриф на розробку сайта-каталога

Сайт-каталог являє собою аналог інтернет-магазину, що відрізняється відсутністю можливості покупки товарів або замовлення послуг. Цей веб-ресурс дозволить представити продукт споживачеві з найкращих боків за умови грамотного створення і просування. Тому від того, наскільки повно і коректно заповнений бриф на сайт каталог, багато в чому залежить його успішність в майбутньому.

Цей документ у вигляді невеликого опитувальника надається веб-студією і містить основні питання щодо організації проекту. У ньому на відміну від ТЗ не обумовлюються технічні моменти реалізації. Однак клієнт перед тим, як замовити розробку сайту, зможе переконатися в тому, що виконавець досить компетентний і зможе впоратися із завданням. У свою чергу фахівець отримає початкове уявлення про масштаби, складність, терміни виконання замовлення.

Зазвичай бриф на створення сайту каталогу містить ряд стандартних пунктів:

  1. Загальні відомості про компанію (мета, основні напрямки діяльності, коротка історія, регіони охоплення).
  2. Інформація про продукт, що представляється. Один з найважливіших пунктів, які містить бриф на розробку сайту каталогу. Він дозволяє виконавцю багато чого довідатися про товар, послугу: асортиментні групи, найбільш ходові позиції, конкурентні переваги.
  3. Дизайн веб-майданчика. Загальні уявлення клієнта про стилістику, нюанси оформлення, можливо, з наданням найбільш вдалих прикладів.
  4. Конкурентне середовище. Основні відомості про аналогічні компанії на ринку, їх сильні і слабкі сторони.

Надання замовником заповненого брифа на сайт каталог дозволить досягти взаєморозуміння по основних моментах ще до особистої зустрічі, заощадить час на обговорення багатьох аспектів.