Бриф на розробку інтернет магазину

Створюваний з нуля інтернет-магазин – це складний бізнес-проект, що вимагає від розробників високого рівня професіоналізму. Однак на практиці можлива ситуація, коли навіть відмінна кваліфікація фахівця не дає змогу задовольнити вимоги замовника повністю. Усунути непорозуміння вже на початковому етапі спілкування дозволяє бриф на розробку інтернет-магазину, заповнення якого є обов’язковою умовою для успішного старту.

Цей документ являє собою невеликий опитувальник, що дозволяє прояснити ключові моменти створення веб-продукту. На основі викладеної в ньому інформації виконавець може скласти загальне уявлення про проект, зрозуміти основні завдання, які належить вирішити, оцінити обсяг роботи, бюджет і терміни виконання.

Наданий веб-студією бриф на інтернет-магазин зазвичай містить кілька блоків питань:

  1. Загальні відомості про компанію. Сюди можна віднести специфіку діяльності, історію створення, розвитку, місію і цілі, опис продукту, контакти і т.д.
  2. Цільова аудиторія, на яку спрямована розробка інтернет магазину. Тут важливо надати якомога більше інформації про клієнтів: стать, вікова категорія, рівень освіти, доходів, цінності, інтереси та ін.
  3. Опис продукту. Варто вказати найважливіші переваги, відмінні риси, характеристики. Також в цьому пункті можна дати приблизну структуру розділів і підрозділів, на які буде розбитий асортимент.
  4. Способи продажу, оплати. Бриф на створення інтернет-магазину повинен давати уявлення про алгоритм здійснення покупки, щоб відобразити його технічними інструментами.
  5. Інтеграції. Важливо вказати, з якими програмами, сервісами буде пов’язуватися робота ресурсу, будь-то 1С: Торгівля і склад, Інстаграм або конвертер офіційних курсів валют.
  6. Приклади сайтів конкурентів. Бажано, вказати, як ті сайти, що сподобалися, так і ті, що викликали негативну реакцію варіанти, адже це дасть змогу виконавцю максимально повно зрозуміти вподобання, смаки замовника.
  7. Минулий досвід. Якщо подібний проект раніше реалізовувався компанією, можна надати інформацію про його створення, складнощі розкрутки, причини припинення роботи.

Грамотно заповнений бриф на розробку інтернет-магазину дозволить фахівцям веб-студії скласти досить докладне, відповідне побажанням замовника ТЗ, яке стане основою продуктивної співпраці.