Бриф на розробку корпоративного сайту

З огляду на те, що корпоративний сайт є обличчям компанії в Інтернеті, до питання його створення важливо підходити з особливою відповідальністю. Тому веб-студія, яка буде обрана в якості розробника ресурсу, має отримати максимум корисної інформації. З цією метою практично кожна організація, що спеціалізується на наданні подібних послуг, пропонує замовнику заповнити бриф на створення корпоративного сайту — іншими словами опитувальник.

Документ містить перелік питань, що стосуються всіх аспектів діяльності компанії, призначення веб ресурсу, цільової аудиторії, побажань клієнта щодо оформлення, семантики і т.д. Відповідати на них формально категорично не рекомендується, так як цей інструмент дозволяє спочатку налагодити ефективний взаємозв’язок обох сторін.

Щоб бриф на корпоративний сайт був максимально інформативним для вебмайстрів, варто звернути увагу на наступні моменти:

  • докладний опис цілей, місії, стратегії компанії, що дозволить сформувати необхідне уявлення про організацію;
  • акцентування унікальних переваг товару, який продається або виробляється, запропонованих послуг — це дасть можливість виділитися серед конкурентів;
  • основна мета створення ресурсу або їх комбінація (представництво, залучення клієнтів, просування продукту і т.д.) Цей розділ містить кожен бриф на розробку корпоративного сайту;
  • організаційні аспекти (розмір запланованого бюджету, терміни виконання та ін.)

Достатньо розгорнута відповідь на ці питання в брифі, дасть гарантію, що розробка корпоративного сайту буде виконана у відповідності з уявленнями замовника про те, як він повинен виглядати і які завдання вирішувати.