Бриф на розробку Лендінг Пейдж

Landing page або посадкова сторінка являє собою специфічний веб-ресурс вузьконаправленого призначення – залучення потенційного клієнта. Незважаючи на мінімальні розміри, його цінність в справі розвитку бізнесу максимально велика, тому бриф на розробку лендінгу має бути заповнений замовником особливо уважно. Навіть невелика неточність в подачі рекламного контента може негативно позначитися на зростанні продажів, вплинути на розмір прибутку. З цієї причини всі пункти опитувального листа необхідно заповнювати обдумано.

Зазвичай цей документ надається замовнику веб-студією на стадії знайомства до укладення договору. Він дозволяє сторонам прийти до спільного знаменника, сформувати єдину злагоджену команду в справі створення ефективного веб-продукту. Стандартний бриф на розробку landing page не передбачає докладного опису завдань кожного етапу роботи, поглиблення в технічні нюанси, а дає уявлення про проект, причини його створення, цілі, яких планується досягти.

Конкретні значення показників тут також залишаються за дужками. Єдині цифри, які можуть бути названі замовником на даному етапі – це бажані терміни реалізації і планований бюджет.

Основні моменти, які включає бриф на landing page

Умовно блоки питань можна поділити на дві частини: загальну і спеціалізовану. Перша об’єднує наступну інформацію:

  • сфера діяльності компанії, основні групи товарів або послуг, питання географії (розміщення головного офісу, підрозділів, область охоплення);
  • основні конкуренти, наявні відомості про них;
  • клієнти організації (середній вік, стать, рівень доходу, освіти, інтереси і т.д.)

Ці відомості, які не мають прямого відношення до просування конкретного продукту, дозволять фахівцям-виконавцям сформувати уявлення про цінності, культуру, напрямок руху компанії, що сприятиме взаєморозумінню.

У спеціалізованій частині бриф на створення лендінгу містить цілеспрямовані конкретні питання:

  • мета розробки проекту, загальна інформація щодо результатів, які хотілося б досягти;
  • суть пропозиції, завдання, які воно допоможе вирішити клієнту;
  • опис товару або послуги з виділенням унікальних конкурентних переваг;
  • цільова аудиторія, на яку спрямована рекламна кампанія;
  • дії, які повинен здійснити відвідувач (підписка, заявка на зворотний зв’язок, замовлення і т.д.);
  • переваги по дизайну, оформленню, структурі сторінки;
  • приклади аналогічних веб-ресурсів у конкурентів.

Завдяки заповненню такої анкети розробка landing page стає більш простою не тільки для виконавця, а й для замовника. Вона дозволяє звести до мінімуму кількість правок, доповнень. Крім того, бриф на лендинг можна зберегти для майбутніх рекламних кампаній як основу, в яку можна вносити коригування, відповідно контексту.