Бриф на створення сайту-візитки

Бриф на створення сайту-візитки

Сайт-візитка – максимально ефективний представницький інструмент для позиціонування компанії або окремої людини в Інтернеті. Він дозволяє заявити про себе, свій продукт/послугу через веб-ресурс невеликого обсягу, який не потребує значних вкладень. Щоб результат розробки максимально задовольнив замовника, йому необхідно заповнити бриф на створення сайту візитки, що надається виконавцем.

Він має стандартизовану структуру і включає ряд питань, на які рекомендується відповісти максимально змістовно, але лаконічно, щоб обсяг документа не перевищував 2-3 сторінки. Обов’язкові пункти, що входять до опитувальника:

  • загальні відомості про компанію-замовника. У цьому блоці необхідно надати інформацію про історію створення, основні віхи розвитку організації, її спеціалізацію, ринкові ніші, стратегії, цілі та місії;
  • ЦА (цільова аудиторія). Найчастіше даний веб-ресурс використовується як майданчик для спілкування з клієнтами, тому бриф на розробку сайту-візитки повинен містити мінімальні відомості про них;
  • географія роботи. Тут необхідно вказати, в яких регіонах України або зарубіжних країнах представлена компанія з уточненням місця розташування головного офісу;
  • побажання щодо структури, дизайну веб-продукту. Необов’язково докладно розписувати рекомендації з наданням схем, картинок. На етапі початкового спілкування бриф на сайт-візитку повинен дати приблизне уявлення про бажаний результат;
  • приклади вподобаних аналогічних ресурсів з наданням посилань на них;
  • додаткові послуги. Можливо, розробка сайту-візитки в баченні замовника передбачає подальше просування, формування фірмового стилю, створення логотипу, про що важливо поінформувати виконавця;
  • контактні дані. В даному пункті необхідно вказати конкретних осіб, з якими фірма-розробник може взаємодіяти, а також всі доступні засоби зв’язку.

Таким чином, бриф на створення сайту-візитки дозволить з перших етапів співробітництва налагодити взаєморозуміння між сторонами, допоможе уникнути конфліктів на стадії здачі роботи, зведе до мінімуму кількість правок, доповнень, не всі з яких можуть бути реалізовані на останніх стадіях розробки. А це істотна економія часу, зусиль, фінансів.