Веб-студія VOLL /uk/ Блог /uk/ 10 пунктів, які слід перевірити на сайті перед запуском контекстної реклами
10 пунктів, які слід перевірити на сайті перед запуском контекстної реклами
Контекстна реклама виступає максимально ефективним інструментом просування та популяризації товару чи послуги компанії. За умови грамотної реалізації вона дає можливість швидко досягти намічених цілей, підвищивши впізнаваність бренду, збільшивши кількість продажів або замовлень. Однак важливо розуміти, що просто замовити контекстну рекламу у спеціаліста замало. Її запуску має передувати масштабна підготовча робота.
Стандартний чек-лист запуску контекстної реклами включає 10 ключових пунктів, виконання яких дозволить підготувати компанію та її інтернет-майданчик до ефективної та успішної реалізації кампанії.
Аналіз сайтів та реклами конкурентів – використовуй досвід своїх опонентів
Насамперед необхідно проаналізувати поточну ринкову ситуацію, визначивши обсяг пропозиції у ніші та виявивши найбільш сильних, помітних конкурентів. Поведінка кожного з них детально вивчається з наступною оцінкою сильних і слабких сторін, аналізом рекламних стратегій. Завдяки цьому веб-студія, що займається проектом, зможе зрозуміти співвідношення сил окремих компаній у ринковому сегменті і сперше приблизно розрахувати витрати на проведення контекстної РК (Рекламної Кампанії).
Унікальна Торгова Пропозиція – відрізняйся від конкурентів
На цьому етапі чек лист налаштування контекстної реклами передбачає визначення сильних сторін, переваг, переваг товарів або послуги, що просуваються. Важливо зрозуміти, у чому їхня унікальна цінність для клієнта, яку потребу задовольнити чи проблему вирішити зможе придбання цього продукту. У формуванні УТП допоможе інформація, отримана в попередньому пункті, оскільки аналіз конкурентів дозволить запропонувати споживачеві щось справді унікальне та ексклюзивне.
Постановка цілей рекламної кампанії – щоб що?
Перед запуском контекстної реклами важливо розуміти, якого результату необхідно досягти за підсумками. Це може бути зростання кількості звернень, покупок, покращення впізнаваності бренду тощо. Цілі рекомендується ставити максимально конкретні та з вказівкою кількісних показників. Наприклад, необхідно отримати 100 заявок на процедуру у спа-салоні за місяць із вартістю кліку не більше 300 грн. Крім того, конкретизація цілей важлива, якщо згодом буде потрібен аудит рекламної кампанії, а провести аналіз її ефективності, відштовхуючись від реальних, цифр на порядок простіше.
Визначення Цільової аудиторії і – знайди свого клієнта
Один з найважливіших пунктів чек-листа з налаштування контекстної реклами, звіряння якого необхідно для того, щоб зібрати максимум інформації про ЦА та скласти її портрет. Він може включати як загальні відомості (стать, вік, сімейний стан), так і поведінкові, психологічні аспекти (інтереси, мотивацію, цінності, переконання, запити).
Важливо! На підставі максимально повного портрета ЦА маркетологу буде легше скласти звернення до споживача у стилістиці, яка для нього є звичною та прийнятною. Це може у рази підвищити ефективність РК.
Налаштування ГЕО таргетингу – підлаштовуємо РК під місцезнаходження споживача
Налаштування РК включає один із ключових пунктів – регіон показу оголошень. У ньому точно вказується, у яких містах чи областях вони будуть помітні користувачам. Регіональне охоплення контекстної реклами визначає кроки з налагодження логістики: варіанти доставки товарів, організації їх зберігання тощо. Тобто, компанія має бути впевненою в тому, що зможе обслуговувати регіон показу оголошень.
Підготовка Семантичного Ядра – must have перед запуском
Збір ключових фраз потрібен не тільки при SEO просуванні сайту, але і перед налаштуванням РК. Вивчення найбільш популярних запитів споживачів дає можливість ще глибше дізнатися про ЦА, її потреби, особливі запити, невирішені проблеми.
Бюджет: а що з плануванням витрат?
Розрахунок витрат на досягнення поставлених раніше цілей можна зробити з високим ступенем точності лише після того, як вивчено кон’юнктуру ринку, рівень конкуренції, визначено регіональне охоплення РК, виявлено обсяг запитів ЦА.
Підготовка сайту: продає не реклама – продає сайт
Щоб забезпечити успішний запуск контекстної реклами в чек-лист необхідно включити заходи щодо доопрацювання, оптимізації інтернет-майданчика. Рекомендується перевірити всі аспекти технічної складової: відсутність помилок 404, швидкість завантаження сторінок, адаптивність, тобто. можливість перегляду будь-якого гаджета або ПК незалежно від розміру екрана. Особлива увага під час перевірки приділяється:
- Зовнішньому оформленн>ю, відповідності дизайну сучасним тенденціям;
- Юзабіліті, тобто зручності взаємодії користувача з функціоналом сайту;
- Навігації, яка повинна бути гранично простою та зрозумілою для відвідувача.
- Вказанням переваг, тобто сильних сторін послуги чи продукту
А Call tracking налаштований? Як відстежуватимемо заявки?
Найчастіше план робіт з контекстної реклами доповнюється іншими заходами щодо просування продукту: оголошення на радіо, по ТБ, розміщення білбордів тощо. І тут важливо чітко розуміти, який канал послужив джерелом залучення клієнта. Для зручності контролю можна виділити окремі номери для кожного з них.
Однак ефективнішим способом аналізу є підключення системи Call tracking, яка дозволяє пов’язати кожну офлайн-конверсію (телефонний дзвінок) з конкретним каналом. При цьому фіксується тривалість розмови, не прийняті з будь-яких причин виклики, є можливість запису розмови клієнта з менеджером.
Хороша маркетингова стратегія – запорука успіху
Останній по черговості, але не по важливості пункт чек-листа запуску контекстної реклами – це розробка детального покрокового плану дій виходячи з аналізу інформації, отриманої на попередніх етапах. При розробці стратегії враховується рівень конкуренції у ринковому сегменті та здатність компанії їй протистояти, цінність УТП для споживача, широта пропонованої лінійки товарів чи послуг, їх затребуваність, реалістичність досягнення поставлених цілей за наявного бюджету та встановлених термінів.
Грамотно проведена підготовка та досконально виконаний чек-лист із запуску контекстної реклами – це вже значна частка успіху РК. Ці заходи дозволять передбачити всі нюанси та несподівані моменти, які можуть виникнути в ході налаштування та реалізації, детально вивчити ситуацію, що склалася на ринку, зрозуміти сильні та слабкі сторони компанії, її продукту, щоб сформувати оптимальну маркетингову стратегію.
Контекстна реклама від VOLL – лише якісні рекламні кампанії
Довірити таке відповідальне завдання варто справжнім професіоналам у сфері РК. Веб-студія VOLL реалізувала не один десяток подібних проектів для компаній, діяльність яких була пов’язана з косметологією, фармацевтикою, продажем опалювального обладнання, виробництвом оздоблювальних будматеріалів тощо.
Співпраця з нами передбачає надання повного спектру послуг:
- Виконує всі пункти чек-листа з налаштування контекстної реклами.
- Запуск РК та налаштування необхідних параметрів.
- Ведення кампанії з постійним контролем та коригуванням основних показників.
- Надання детального, «прозорого» звіту з аналітичними викладками після завершення проекту.
Професійна команда VOLL завжди націлена на досягнення високих результатів від впровадження контекстної реклами, що дозволяє замовнику отримати максимум прибутку, вигравши конкурентну боротьбу.