Особистий кабінет користувача: які вигоди він несе обом сторонам

117
0

Для будь-якого сучасного сайту з хорошим юзабіліті кабінет користувача є такою ж невід’ємною складовою, як і головне меню або контактні дані. Цей розділ представляє собою невеликий простір на веб-ресурсі, що належить конкретному відвідувачеві і є сховищем конфіденційної інформації про нього. Він створюється індивідуально під кожного, хто хоче, передбачає попередню реєстрацію із зазначенням основних даних про людину: хоча б імені та статі. Кількість полів, обов’язкових для заповнення, залежить від специфіки і функціоналу інтернет-майданчика.

Також реєстрація передбачає вибір унікального логіна і створення пароля. При наступних відвідуваннях авторизація в особистому кабінеті відбувається за допомогою введення цих двох параметрів. У деяких випадках вхід до простору може здійснюватися через акаунт соціальної мережі, що спрощує процес і позбавляє від необхідності запам’ятовувати додаткові облікові дані.

Зручність персонального простору на сайті – гарантія здорових відносин між власником і клієнтом

Основне призначення розділу полягає в розширенні функціоналу користування ресурсом і забезпеченні максимально активної двосторонньої взаємодії. Щоб ці цілі реалізовувалися максимально успішно, простір для відвідувача має бути оптимально організовано, оформлено відповідно до сучасних стандартів дизайну та естетики.

Грамотно розроблений особистий кабінет на сайті повинен бути комфортний ще на стадії реєстрації. Тому важливо продумати кількість полів для заповнення, залишивши тільки дійсно необхідні. Також варто забезпечити функцію реєстрації та авторизації через соцмережу, в якій вже є аккаунт.

Серед найбільш важливих критеріїв зручності варто виділити:

  1. Можливість зберігати паролі, адже необхідність їх введення кожен раз при вході дійсно дратує користувача.

  2. Застосування двоступеневої верифікації з використанням смс-повідомлень. Введення коду не створює особливих труднощів, але одночасно підвищує впевненість в надійності захисту персональних даних.

  3. Розробка особистого кабінету для сайту повинна враховувати, що призначений для користувача контент виступає в якості основного елемента на сторінці.

  4. Інтуїтивний, зрозумілий, максимально простий інтерфейс, працювати з яким можна без отримання додаткових інструкцій.

  5. Миттєва зміна статусу при оновленні, додаванні інформації.

  6. Здатність однаково ефективно виконувати свої функції з будь-якого пристрою.

  7. Можливість видалення облікового запису або будь-яких раніше внесених даних.

У будь-якому випадку юзабіліті, дизайн особистого кабінету користувача і самого веб-ресурсу не повинні занадто відрізнятися, щоб не було помітно значної різниці при переході з персонального у спільний простір. Бажано, щоб розробка сайтів виконувалася з дотриманням цього принципу ще на початковому етапі, адже пізніше реалізувати деякі умови буде неможливо.

Вигоди для власника

Створення даного розділу забезпечує зручність не тільки для клієнта, а й масу переваг для протилежної сторони:

  • використання реєстраційних даних з метою подальшого просування товарів або послуг. Заповнена анкета надає продавцеві доступ до інформації про спосіб життя, інтереси, цінності клієнта, що дозволяє запропонувати йому саме той продукт, який необхідний;

  • створення додаткового повністю закритого від сторонніх каналу спілкування з метою встановлення більш тісного контакту з користувачем;

  • отримання зворотного зв’язку з метою підвищення лояльності, поліпшення експлуатаційних характеристик товару, якості надання послуги;

  • можливість інтеграції персонального користувацького простору з CRM, що дозволяє автоматизувати облік замовлень, покупок і інших транзакцій;

  • впровадження системи індивідуальної мотивації клієнта на основі аналізу його поведінки з метою пропозиції найбільш вигідних акцій, бонусів.

Переваги для користувача

Перш ніж створити особистий кабінет на сайті, відвідувач повинен оцінити всі плюси від реєстрації. Якщо розділ розроблений дійсно грамотно, з орієнтацією на клієнта, він розкриє перед ним масу додаткових можливостей:

  • здійснення будь-яких операцій, пов’язаних з наданням платіжних даних (здійснення покупок, бронювання квитків, готелів, турів, переклади з банківських карт на різні цілі). В даному випадку реєстрація – це гарантія безпеки здійснення угоди для обох сторін;

  • отримання доступу до історії проведених операцій, будь-то покупки, замовлення, користування додатковими послугами і т.д .;

  • відсутність необхідності при кожному відвідуванні ресурсу вводити персональну інформацію, так як особистий кабінет – це сховище всіх раніше внесених даних;

  • планування витрат завдяки здатності переглядати рух по рахунках, перевіряти баланс;

  • відстеження стадії виконання замовлення, контроль просування робіт за якомсь проектом;

  • просте і швидке підключення додаткових сервісів, послуг, участь в програмах, конкурсах і т.д.;

  • спілкування в чаті з адміністрацією майданчика з метою оперативного вирішення виникаючих питань, вираження побажань в плані поліпшення обслуговування;

  • постійне перебування в курсі акцій, що проводяться на сайті, участь в програмах лояльності, отримання персональних бонусів, подарунків і т.д.

Як створити зручний особистий кабінет

Розробка сайтів на laravel, інших сучасних фреймворках і CMS практично завжди передбачає можливість додавання і інтеграції даного розділу в разі потреби. Основні етапи створення:

  1. Постановка ТЗ. Реалізується за умови тісної взаємодії з замовником, так як передбачає визначення функціоналу, призначення розділу, необхідність впровадження будь-яких програм, модулів і т.д. ТЗ складається на основі побажань клієнта з урахуванням технічного оснащення виконавця.

  2. Розробка дизайну. Перед тим як створити особистий кабінет необхідно детально продумати стилістику його оформлення, яка не повинна надто відрізнятися від сайту, але мати свої характерні риси.

  3. Реалізація технічної частини. Основний етап, який передбачає вибір оптимального варіанту фреймворка або движка, прописування коду, підключення необхідних модулів, додатків, сервісів і т.д. Особливо важливо забезпечити злагоджену роботу всіх компонентів.

  4. Інтеграція персонального простору в загальну систему. Недостатньо особистий кабінет створити, не менш важливо забезпечити ефективну взаємодію з іншою структурою сайту, поштовими, платіжними сервісами. Це дозволить в повній мірі реалізувати його функціонал.

  5. Тестування. Завершальна стадія робіт, що забезпечує перевірку коректності виконання поставлених замовником завдань, в т.ч. в умовах високого трафіку, при спробах злому, хакерських атаках.

Послідовна реалізація перерахованих вище етапів забезпечить створення особистого кабінету для сайту, який буде зручний для користування і адміністрування.

Коментарі
Ви можете першим додати коментар.
Залишити коментар