Чому Ваш сайт недостатньо добре продає і як зменшити показник відмов?

191
1

Веб-сайт компанії – це потужний маркетинговий інструмент, який може стати основним каналом для залучення клієнтів і двигуном розвитку бренду в цілому. Щоб веб-ресурс приносив максимальну вигоду, важливо постійно працювати над його вдосконаленням і оптимізацією. Веб-сайти вимагають багато часу, зусиль, аналітики і відповідального підходу.

На жаль, економія при розробці веб-сайту і недоліки в його юзабіліті можуть зіграти свою роль. Високий показник відмов – це сигнал тривоги і привід провести роботу над помилками. У цій статті ми розберемо найбільш часті причини відмов і способи їх усунути. Однак важливо розуміти, що найвірніший спосіб – це замовити індивідуальний аудит від веб-студії.

Що таке показник відмов?

Це співвідношення загальної кількості відвідувачів ресурсу з числом залишили його відразу після перегляду першої сторінки.

До відмов відносяться: закриття вкладки, натискання кнопки «назад», введення в адресному рядку нового URL, перехід за посиланням на сторонній ресурс.

Показник відмов Google Analytics – інформація про кількість відвідувачів, що залишили веб-ресурс після ознайомлення з цільовою сторінкою. Вимірюється в процентах і відмовами вважаються всі випадки, коли до сервера Google Analytics був здійснений тільки один запит.

Чим вище показник відмов Гугл, тим нижче опускається веб-сайт в пошуковій видачі. Показник прямо вказує на те, що ресурс зовсім нецікавий для аудиторії і не відповідає її запитам. Ігноруючи проблему великої кількості відмов, власник сайту зводить нанівець і всі праці по його SEO-просуванню.

Як зменшити відсоток відмов на сайті?

Хороший сайт повинен бути приємним і зрозумілим для користувача. Почати оптимізацію ресурсу найкраще з аналізу його дизайну і структури. У цьому блоці ми розберемо найбільш поширені проблеми.

Оформлення сторінок та навігація

Дуже важливо не перестаратися з креативом в дизайні, всі кольори і шрифти повинні гармонійно поєднуватися між собою. Головна мета дизайну – створити унікальний і стиль, що запам’ятовується, а не здивувати потенційного клієнта.

Ключова інформація повинна бути на виду, між розділами і заголовками повиннен бути логічний зв’язок. Ресурс повинен бути адаптований під пристрої з різними розмірами екранів і швидко завантажуватися на кожному з них.

Коли розробляється дизайн і структура сайту, повинен бути проведений дуже ретельний аналіз цільової аудиторії. Яскравий інтерфейс буде доречний для веб-сайтів з продажу гарячих турів або фастфуду. Але він же може сильно відштовхувати відвідувачів сайтів за юридичною допомогою або мед. послуг.

Невідповідність очікуванням ЦА

Відвідувач неозброєним поглядом бачить написані тільки «для галочки» тексти, типові рекламні хитрощі і помилкові досягнення компанії. Якщо на сайті розміщено неактуальний контент, потенційний клієнт сприйме веб-ресурс уже занедбаним і почне шукати аналогічні пропозиції.

Якщо все зображення на сайті взяті з фотостоков, а тексти переписані за загальними відомостями з Вікіпедії, показники конверсії будуть гнітючими!

Коли в інтернет-магазині відсутня можливість пошуку по всім товарам і немає фільтра для виставлення потрібних характеристик, користувачеві набагато легше перейти до конкурента для економії особистого часу. Це ж стосується окремих сфер бізнесу, де потрібно в обов’язковому порядку вказувати ціни.

Сучасний ресурс повинен бути забезпечений всім необхідним функціоналом для отримання технічної підтримки та швидкого оформлення замовлень. На сайті потрібно звести до мінімуму наявність спливаючих вікон, які будуть виглядати для відвідувача надмірно нав’язливою рекламою.

Технічні проблеми і помилки

Якщо сторінки ресурсу довго завантажуються, картинки не оптимізовані і порушена верстка в цілому, це неодмінно знизить статус компанії в очах потенційного клієнта. Веб-сайт повинен правильно відображатися у всіх сучасних браузерах, не повинно бути битих посилань і незручних блоків.

Важливо регулярно перевіряти роботу плагінів, що відповідають за взаємодію з відвідувачами ресурсу. Економія на хостингу може привести до відсутності доступу на сайт в відповідальний момент і втрати великої кількості клієнтів.

Навіть найдрібніші і незначні помилки можуть накопичуватися, як сніжний ком, і приводити до серйозних проблем і втрати прибутку!

Допустимий показник відмов: норма

Назвати точні цифри, які будуть актуальні для сайту будь-якої тематики, не вийде. Все залежить від сфери послуг та специфіки певного товару. Якщо назвати усереднений нормальний показник відмов сайту з рекламою послуг, то він становитиме близько 15-25%. У той же час для інтернет-магазинів допустимі показники будуть в районі 25-40%.

На тематичних ресурсах відмови можуть становити 50%, а в блогах 80-95%. Що стосується Лендінгем, то цифри говорять про 75-90%, проте ключову роль тут відіграє саме сфера бізнесу і його затребуваність на певний момент. Для кожної послуги і продукту ці цифри будуть індивідуальними.

Підсумки і висновки

Середній показник відмов грає вирішальну роль як для вашого прибутку, так і місця веб-сайту в пошуковій видачі. Важливо регулярно відслідковувати цей показник, постійно вносити корективи і вдосконалювати веб-ресурс. У різних сторінок сайту показники відмов можуть бути різними.

Також необхідно розуміти, що високий показник відмов – це не завжди погано. У веб-сайтів з продажу квартир, автомобілів або обладнання для промислових підприємств такі показники завжди дуже високі. Однак це не заважає їм отримувати більшу вигоду від присутності в інтернеті.

Причому це стосується не тільки дорогих товарів, а всіх пропозицій, які потребують довгострокового розгляду. Відвідувачі не готові оперативно прийняти рішення у виборі туру для відпустки, побутової техніки або одягу. Перед покупкою вони ще не один раз покинуть і знову повернуться на ваш сайт. Не забувайте, що у ваших нішевих конкурентів рівно така ж ситуація.

Аналізуючи показники відмов у власного сайту, завжди враховуйте можливість відкладеного попиту!

Якщо ви шукаєте способи, як зменшити відмови на сайті, замовте аудит від нашої веб-студії. Наші фахівці проведуть глибоку аналітику, виявлять проблеми і запропонують оптимальні шляхи для їх вирішення. Ми займаємося розробкою і просуванням веб-сайтів не перший рік і беремося за завдання будь-якої складності, наша команда отримує задоволення від результату!

Коментарі
Татьяна 27.01.21

Очень полезная статья. Спасибо

Залишити коментар