Як вибрати метод просування для нового сайту? Плюси і мінуси різних стратегій

87
0

Щоб зручний і стильний веб-сайт, в розробку якого вкладено чимало грошей, не лежав мертвим вантажем і приносив користь, дуже важливо вибрати для нього оптимальну стратегію просування. Метод розкрутки вибирається для кожного проекту індивідуально і залежить від ніші, що просувається.

Для масштабних проектів використовується комплексне просування, яке включає декілька методів або навіть всі відразу. У цій статті ми розберемо переваги і недоліки популярних способів розкручування. Відштовхуючись від цих даних, для проекту будь-якого напрямку ви зможете вибрати кращий.

Класичні методики просування сайтів

  1. SEO просування. Даний метод вам, швидше за все, запропонують в будь-який веб-студії після розробки сайту. Він спрямований на оптимізацію сайту для пошукових систем з метою привести унікальних відвідувачів і, як результат, домогтися збільшення конверсії. В результаті збільшується трафік відвідувачів і веб-сайт покращує свої позиції у видачі.

    1. Метод ідеально підходить для більшості інтернет-магазинів, а також сайтів з продажу товарів і послуг. Його використовують, щоб веб-ресурс планомірно займав вигідні позиції в пошуковій видачі для довгострокової перспективи. Спосіб не підійде для тих, кому потрібен результат тут і зараз. Наприклад, для лендингу з продажу однієї партії сезонного товару або інших тимчасових пропозицій.

  2. Контекстна реклама. Такий метод залучення клієнтів являє собою покупку перших рекламних місць в пошуковій видачі. Налаштування рекламної кампанії дозволяє направити показ на потрібну цільову аудиторію. Спосіб дозволяє збільшити трафік і домогтися високих показників конверсії, настройки КР завжди можна відкоригувати.

    1. Метод дуже добре допомагає компаніям на старті, коли стратегії SEO-просування ще не встигли принести свої результати. Рекламу можна налаштувати для будь-якого продукту, але ціна за клік буде сильно залежати від ніші і регіону. Для окремих категорій послуг така реклама може зажадати серйозних фінансових вкладень. Плюс методу в тому, що ви платите за результат, а ввімкнути або вимкнути рекламу зможете на свій розсуд в будь-який час доби.

  3. SMM просування передбачає збір трафіку з соціальних мереж. За рахунок корисних тематичних, розважальних, інформаційних і навіть з постів, що продаються збирається цільовий трафік і перекладається на сайт. Робота з соціальними мережами дозволяє домогтися більшої довіри і лояльності клієнтів, допомагає завжди залишатися з ними на зв’язку.

    1. Спосіб добре підійде для сфери популярних послуг: спортзали та салони краси, стоматології та ресторани. Вибираючи в його користь, ви розвиваєте веб-сайт і профілі в соціальних мережах одночасно. Однак для досягнення успіху в роботі з Instagram, Facebook або YouTube вам буде потрібно невичерпне джерело креативу. Найкраще замовити послугу SMM просування в Діджитал-агентстві.

  4. Просування контентом Методика спрямована на «теплу аудиторію» і має на увазі створення тематичного продукту контенту. Наприклад, для інтернет-магазину цифрової техніки пишуться статті по типу «ТОП смартфонів для ігор», «Огляд на новинки переносної акустики». Статті розміщуються на тематичних порталах, де ваш інтернет-магазин, як автор, виступає в якості експерта. Крім статей можуть готуватися і відеоролики для YouTube, під якими будуть посилання на ваш сайт.

    1. Даний спосіб підходить не для кожної ніші бізнесу, але є ідеальним для вузькоспеціалізованих онлайн-магазинів. Добре підходить для клінінгових компаній (запити виду: «Як відчистити килим», «Як позбавити диван від запаху»), магазинів будівельних матеріалів (запити виду: «Чим обробити стелю», «Як вибрати утеплювальний матеріал для приватного будинку»). Перш ніж вибирати на користь цього методу, важливо отримати консультацію у фахівця.

  5. Краудмаркетинг – це написання відгуків для соціальних мереж, а також сайтів на яких залишають відгуки і спеціалізованих форумів. Повідомлення на таких ресурсах дозволяють сформувати правильний імідж і репутацію для компанії, домогтися значного зростання продажів.

    1. Метод підходить не для всіх товарів і послуг, але обходиться недорого і забезпечує для цільової аудиторії «природну рекламу». Він добре працює для послуг, широко затребуваних у населення. Це може бути ремонт побутової техніки, клінінг, доставка води і т.д.

Як визначити оптимальний метод і з чого почати?

Щоб зрозуміти, який спосіб розкрутки забезпечить вас найкращим результатом, поставте себе на місце інтернет-маркетолога. Для цього складіть детальний портрет своєї цільової аудиторії. Визначте її середній вік і інтереси, складіть список авторитетних для неї ресурсів і популярних соц. мереж.

Отримати розуміння про роботу методів можна, проаналізувавши сторінки в соціальних мережах і веб-сайти провідних конкурентів. Збір цієї інформації допоможе також і в складанні унікальної комерційної пропозиції. На сайтах з відгуками про послуги різних компаній ви можете знайти корисну інформацію про потреби і «болях» своєї потенційної клієнтури.

Хочете зробити все грамотно і професійно?

Зверніться для аудиту сайту до фахівців у сфері інтернет-просування. Вони проаналізують ваш ресурс, нішу бізнесу, цільову аудиторію, попит на товар в регіоні і запропонують рішення в рамках ваших побажань щодо термінів і фінансових можливостей. Індивідуальна стратегія для бренду – це завжди краще і оптимальне рішення для розвитку бізнесу.

За плечима наших фахівців з просування роки досвіду і вже велика кількість успішних проектів. Ми пишаємося завжди видимими результатами і величезною кількістю задоволених клієнтів. Ми чесні з клієнтами і не починаємо роботи, якщо самі не впевнені в результаті. Працюючи з нами, клієнт отримує комплексне просування під ключ, починаючи від збору вихідних даних і закінчуючи звітом за результатами виконаних робіт.