Якісний Landing page: секрети високої ефективності

178
0

Лендінг (Landing page) – це спеціально підготовлена ​​сторінка веб-сайту, на яку потрапляє потенційний клієнт з рекламного оголошення. Такі сторінки зазвичай сконцентровані на невеликій кількості товарів або послуг, щоб не розсіювати увагу користувача. Кожен блок і елемент лендинга повинен планомірно готувати відвідувача до цільового дії.

Ефективність Landing page залежить від багатьох чинників: дизайн і контент, структура і послідовність блоків, формулювання самої пропозиції і зручність виконання цільового дії. Посадкова сторінка повинна бути цілісною, логічною і послідовною. Її головне завдання – залучити і до самого кінця утримувати увагу відвідувача.

Ефективність лендінга безпосередньо залежить від того, наскільки інтуїтивно зрозумілий і привабливий шлях користувача до мети!

Як зробити якісний і ефективний Landing page?

В першу чергу потрібно розуміти, що посадкова сторінка повинна давати відповідь на запит цільової аудиторії і відповідати її інтересам. Домогтися низького показника відмов можна тільки в тому випадку, якщо лендінг з самого початку викликає потрібні емоції і планомірно налаштовує відвідувача на покупку.

Щоб зрозуміти, як зробити на цільову аудиторію найкраще враження, потрібно провести аналіз її страхів і очікувань. Інформація про вік, хобі та інтереси потенційних клієнтів допоможе в оформленні сторінки і її просуванні, формулюванні унікальної і ефективної пропозиції.

Аналіз основних нішевих конкурентів допоможе краще зрозуміти цільову аудиторію і перейняти методи роботи з нею!

З чого складається лендінг пейдж?

Кожен блок і елемент посадкової сторінки повинен точно відповідати очікуванням потенційного клієнта. Якщо користувач перейшов на сторінку за запитом «замовити піцу Київ», не потрібно показувати йому інтер’єр вашого закладу і інші цікаві позиції. Ці блоки можна додати в самому низу, а перший екран сторінки повинен в точності відповідати запиту.

Основні елементи лендінг пейдж:

  • Тема і головний слоган
    Це головний елемент сторінки, від якого залежить перше враження. Він повинен точно відповідати запиту і очікування відвідувача, показувати цінність пропозиції і вигідно виділяти бренд серед конкурентів. Важливо розуміти, що не існує ніяких спеціальних слоганів, що продають. У користувача повинна з’явиться асоціація, що відповідає його потребі.

  • Зображення товару або послуги
    Фотографії продукту найкраще привертають увагу, але розбавити одні і ті ж зображення буде корисно емоційними асоціаціями. Якщо ви здаєте в оренду лижі або сноуборди, краще сконцентрувати увагу на асоціативних зв’язках з гірськолижними схилами і активним відпочинком. Люди більш схильні до прийняття рішень, коли підготовлені емоційно.

    Буде краще, якщо елементи лендінга будуть пов’язані однією кольоровою гамою і стильовою концепцією. Оцінивши веб-сайти конкурентів, можна розробити і реалізувати унікальне колірне рішення. Хороший дизайн – це коли всі зображення, піктограми і графічні елементи пов’язані воєдино.

  • Адаптивна посадкова сторінка: тригери
    Таймери зворотного відліку і лічильники кількості товару на складі створюють корисний «ефект терміновості». Вони спонукають користувача до швидшого прийняття рішення, але можуть привести і до зворотного дії. З даними елементами важливо працювати обережно, тому що вони відволікають від головного і можуть справити негативне враження на певну аудиторію.

Спливаюче вікно на лендингу може підвищити конверсію, закликаючи тих, хто сумнівається користувачів отримати особисту консультацію!

Надсилайте відвідувача до цільового дії за допомогою стрілок і кнопок, спеціальних анімованих елементів. Важливо ретельно розпланувати навігацію і маршрут користувача з сайту. Кожна спонукальна теза повинна логічно випливати з попередньої. Зробіть акцент на вигоді саме вашого продукту, а не цінності певної групи товару в цілому.

  • Опис продукту та переваги
    Стислість – це одна з головних переваг лендінга і немає необхідності розтягувати сторінку на кілька екранів за прикладом конкурентів. Якщо ви змогли вмістити всю інформацію в два-три екрана, це не зробить сторінку гірше або краще для потенційного покупця. Вказуйте тільки потрібну і корисну інформацію, концентруючи увагу на самому продукті.

    Для посадочних сторінок використовують структуру тезових переваг з огляду на те, що люди не готові вивчати великі обсяги інформації. Вкажіть на сайті реальні 4-6 унікальних переваг, інші все одно ніхто не запам’ятає. Текст і піктограми не повинні збиватися на екрані в одну купу

  • Соціальні докази
    Якщо у вас є можливість розмістити сертифікати якості та ліцензії, додайте цей блок ближче до кінця сторінки. Справити враження допоможуть логотипи відомих компаній, які були вашими клієнтами. Люди часто орієнтуються на досвід авторитетних брендів. Публікуючи подяки та відгуки, обов’язково вказуйте імена авторів і залишайте їх фотографії.

    У разі, якщо ваша компанія пропонує нестандартні рішення, поділіться цікавими кейсами. Використовуйте «слайдер», щоб продемонструвати відразу кілька цікавих робіт і не втратити дорогоцінне місце на екрані. Залиште посилання на розділ з повним портфоліо і вкажіть на можливість детально обговорити розробку індивідуального проекту.

  • Лід-форми і заклик до дії
    Форми для заявки повинні бути максимально простими, без зайвих полів і запитів конфіденційної інформації. Мета лендінга – спровокувати продаж або комунікацію, після якої отримати персональні дані вже не буде проблемою. На етапі формування заявки у користувача не повинно бути ніяких складнощів і сумнівів.

Розміщувати форму для заявки прийнято з правого боку на першому і останньому екранах лендінга. Користувачі сприймають інформацію зліва направо, і лід-форма краще сприймається, як завершення історії. Проте вона може бути корисною і на першому екрані для тих сфер бізнесу, де відвідувач заходить на сайт вже підготовленим до замовлення (послуги хімчистки, пошук СТО).

Біля лід-форми повинен знаходитися помітний і привабливий заклик до дії. Він повинен бути добре видно на загальному тлі всього інтерфейсу і логічно завершувати спілкування з користувачем. Що стосується тексту на кнопці, то найкраще працюють ті, які звучать як від самого клієнта. Наприклад, «записатися на заняття», «розрахувати індивідуальну ціну» і т.д.

Подбайте і про тих, хто поки не готовий зробити цільову дію. Залиште для них посилання на свої соціальні мережі або ж можливість підписатися на розсилку. Відкладений попит – характерне явище для багатьох сфер бізнесу.

Підсумки і висновки

Для кожної сфери бізнесу розробляти Landing page потрібно індивідуально, враховуючи особливості пропозиції та запити цільової аудиторії. Однією і універсальної для всіх сторінок схеми просто не існує. Ми працюємо і над складними веб-порталами, і з задоволенням робимо стильні лендінги.

Наші фахівці готові скласти портрет вашого клієнта і підготувати лендінг, який буде в повній мірі відповідати його запитам. Ми підходимо з ентузіазмом до кожного проекту і знаємо, як зробити ефективний лендінг для продажу будь-якої групи товарів або послуг!

Коментарі
Ви можете першим додати коментар.
Залишити коментар