Як за допомогою UX-дизайну підвищується конверсія сайту і як збільшити середній чек покупця?

205
0

UX-дизайн – це підхід до оформлення інтерфейсу, заснований на досвіді та поведінці користувачів. Концепція UX-дизайну включає в себе поняття візуальної та архітектурної складової, юзабіліті і корисності. Головна мета будь-якого UX-інтерфейсу – розташувати всі блоки і елементи так, щоб шлях користувача до мети був інтуїтивно зрозумілим і максимально коротким.

Саме від UX-дизайну залежить перше враження відвідувача, показники відмов і конверсії. Інвестуючи в розробку користувальницького інтерфейсу, ви вкладаєте ресурси в ефективність сайту і збільшуєте свій дохід.

UX-дизайн відповідає за функціональність і адаптивність веб-ресурсу, він допомагає викликати потрібні емоції і стимулювати продажі!

Вимоги до ефективного UX-дизайну

  • Ясність і лаконічність
    В інтерфейсі немає зайвих блоків і графічних елементів, архітектура сайту планомірно веде користувача до заданої мети. Текст і рекламні слогани сприймаються зрозуміло і недвозначно. На кожному етапі ознайомлення з продуктом, погляд користувача фокусується на необхідних елементах.

  • Естетичність і впізнаваність
    Інтерфейс сайту візуально привабливий і підходить до тематики бренду, немає відволікаючих і дратівливих елементів. Графіка легко розпізнавайма і у користувача не з’являється питань про призначення тих чи інших кнопок. Всі слайдери і елементи поводяться однаково на кожній сторінці веб-сайту.

  • Адаптивність і реакція на дії користувача
    Відвідувач повинен розуміти, на якому етапі роботи з сервісом він знаходиться. Інтерфейс реагує на формування заявок, оплату і підключення послуг, зміна параметрів в анкеті і використання іншого функціоналу. Якщо щось йде не так, користувач отримує готові повідомлення про помилку.

Якісний UX-інтерфейс забезпечує не тільки привабливий вигляд для веб-сайту, але і направляє відвідувача в потрібне місце за короткий час!

На що звернути увагу в роботі над UX-дизайном?

Веб-сайт – це обличчя вашої компанії і хороша можливість демонстрації креативу. Але важливо розуміти, що мета дизайну – це викликати потрібні емоції і підштовхнути до дії. Хороший дизайн не дивує, а відповідає на запит конкретної цільової аудиторії зі своїми бажаннями і потребами. Мета UX-інтерфейсу – продати товар або послугу, створюючи необхідні асоціації.

Юзабіліті сайту і його функціонал куди важливіше нестандартного оформлення. Інтерфейс повинен полегшити для відвідувача вибір необхідного продукту, а не створити додаткові труднощі в пошуку важливої ​​інформації про нього. Дизайн, що продає, створюється для користувачів, а не на показ конкурентам.

Три головні принципи від нашої веб-студії:

  • Веб-сайт повинен викликати довіру
    Споживачеві цікаві живі люди, реальні фотографії з виробництва і чесні історії. Сучасний бренд повинен бути прозорим і відкритим, а веб-сайт – це ідеальне місце для створення правильного конекту.

  • Продавайте товар або послугу через емоції
    Які асоціації викликає продукт? Яку користь або кінцевий результат приносить послуга? Маркетингові пропозиції не завжди сконцентровані безпосередньо на товар і з веб-сайтами точнісінько так само.

Використовуйте асоціативні важелі для стимулювання продажів!

  • Зосередьтеся на цільової аудиторії
    Сподобатися кожному не вийде, але і ставити таку мету не має сенсу. Вивчіть інтереси, звички і страхи своїх потенційних клієнтів. Такий підхід дозволить скласти ефективні слогани і вибрати колірну гамму.

Якщо користувач буде відчувати себе комфортно на веб-сайті, то з куди більшою ймовірністю зробить покупку!

Які прийоми допоможуть збільшити середній чек?

  • Продавайте товар і послуги вже з першого екрану
    У веб-сайту є всього кілька секунд, щоб зацікавити користувача і донести інформацію про вигоди вашої пропозиції. Створюйте потрібні асоціації і емоції ще на обкладинці ресурсу. Виділяйте слова і заголовки, розставляйте правильні акценти в інтерфейсі. Створіть у свого відвідувача відповідний настрій для безтурботного шопінгу.

  • Додайте блоки схожих і популярних товарів
    Це особливо актуально для інтернет-магазинів, де багато позицій пов’язані за своїм призначенням і часто купуються комплектом. Якщо відвідувач вже на стадії оформлення замовлення, то блок з супутніми товарами підвищить ймовірність збільшення кошика і підвищення суми чека.

  • Підготуйте набори товарів
    Сучасні споживачі понад усе цінують власний час і готові наслідувати експертній раді заради збалансованої покупки. Це дуже добре працює на прикладі сформованих бізнес-ланчів, подарункових і косметичних наборів. Добре продаються також тематичні набори для представників різних професій, для певних заходів і т.д.

Як елементи інтерфейсу допомагають продавати?

  • Чіткі і помітні заклики до дії
    Виділяйте кнопки з важливою дією таким кольором, який буде добре помітний на тлі всього інтерфейсу сайту. Зрозумілі і привабливі кнопки покращують взаємодію з веб-ресурсом. Вони стимулюють потенційного клієнта до формування заявки та комунікації з менеджерами компанії.

  • Вдалі заголовки і зрозумілий контент
    Контент відіграє значну роль в дизайні, надаючи свій безпосередній вплив на загальне сприйняття сайту користувачем. У кожного пункту в меню повинна бути лаконічна і зрозуміла назва, описи повинні розкривати суть елемента або запропонованої дії. В добре опрацьованому сайті всі блоки підкоряються загальному контексту і доповнюють один одного.

UX-дизайн – це ідея концептуального і цілісного інтерфейсу, де кожен блок підкреслює місію бренду і відсилає до асоціацій з продуктом!

  • Прості і короткі форми
    Це стосується форм для реєстрації, оформлення заявок та зворотного зв’язку з компанією. Вони повинні бути розташовані окремо від інших елементів і не вимагати від користувача зайвої інформації. Сьогодні люди з побоюванням ставляться до безпеки конфіденційних даних і не люблять витрачати свій час на довге заповнення непотрібних онлайн-анкет.

Підсумки і висновки по UX-дизайну

Конверсія сайту безпосередньо залежить від його оформлення і юзабіліті. Щоб веб-ресурс ідеально виконував свою задачу, він повинен бути заточений під неї ще на етапі розробки. Внесення корективів в уже існуючий дизайн – це трудомісткий і часто абсолютно даремний процес.

Наша веб-студія пропонує послуги повного редизайну веб-сайтів і створення ресурсів з нуля за принципами UX-інтерфейсу. Перед початком робіт, нашою командою проводиться глибока аналітика ніші бізнесу клієнта, вивчаються страхи і бажання його цільової аудиторії, оцінюються сайти конкурентів.

Приймаючи рішення замовити UX-дизайн для сайту у нас, замовник отримує продуманий до дрібниць інтерфейс. Він повною мірою відповідає тематиці його бренду, виробляє необхідне враження на потенційних клієнтів і спонукає їх до активної взаємодії з веб-ресурсом.

Давайте зробимо для вашого веб-проекту ідеальний UX-дизайн!

Коментарі
Ви можете першим додати коментар.
Залишити коментар