Через що веб-сайти втрачають позиції в пошуковій видачі? Як виправити помилки?

116
0

Сьогодні для багатьох компаній саме інтернет є основним каналом, який відповідає за залучення клієнтів. При цьому обсяг трафіку і відсоток конверсії на веб-сайті безпосередньо залежить від його місця в пошуковій видачі. Щоб ресурс розвивався і не доводилося закладати серйозні бюджети на контекстну рекламу, важливо постійно відстежувати його позиції в пошуку.

Чим вище веб-ресурс знаходиться в пошуку, тим більше довіри викликає у відвідувачів і має менші показники відмов!

Досвід показує, що найбільша кількість відвідувачів приходить на ті веб-сайти, які знаходяться в перших 5-8 місцях пошукової видачі. Зайняти ці місця непросто і деколи треба добре витратитися на SEO-просування. Тому, якщо ваш сайт здає позиції в пошукових системах, краще не ігнорувати цей факт і своєчасно усунути можливі помилки в його використанні.

Так чому сайт втрачає позиції?

  • Природне витіснення веб-сайтами конкурентів
    Якщо ваша сфера бізнесу широко затребувана, то це може траплятися дуже часто. Навіть якщо ваш веб-ресурс ідеально оптимізований під всі пошукові системи, ніколи не вийде застрахуватися від виходу на ринок ще більш сильного гравця. SEO-оптимізація повинна бути постійним процесом, адже ваші конкуренти теж не хочуть миритися з низькими місцями в рейтингу.

    Важливо регулярно моніторити сайти основних нішевих конкурентів, стежити за якістю їх контенту та рекламними пропозиціями. Звертати увагу буде корисно і на кількість посилань конкурентів, їх соціальні мережі. Якщо ви претендуєте на перші місця в пошуковій видачі, то повинні бути попереду веб-сайтів конкурентів за всіма базовими параметрами.

  • Технічні помилки і збої в роботі веб-ресурсу
    Падіння позицій часто спостерігається після декількох невдалих спроб перенесення ресурсів або окремих сторінок. Іноді після зміни URL веб-майстри забувають про заміну внутрішніх посилань і налаштування переадресації. Часто переносять не весь старий контент і втрачають метадані, порушують форматування тексту. При переїзді сторінок не можна забувати і про заповнення атрибутів Title і Alt.

    Перевірте правильність проставлених тегів і карти всього веб-ресурсу, файл robots.txt і наявність в ньому зайвих сторінок. Дублі сторінок теж можуть дуже негативно вплинути на ранжування, а розмітка на сайті повинна відповідати вимогам пошукових систем. Подбайте про правильну як внутрішню, так і зовнішню перелінковку основних сторінок свого веб-ресурсу.

  • Редизайн і великі зміни в архітектурі
    Серйозні зміни в структурі сайту ніколи не залишаться без уваги пошукових машин. Заміна CMS-платформи, хостингу або домену відіб’ється на ранжируванні. Також серйозно вплинути на рейтинг сайту може видалення або заміна основного контенту, поява нових полігонів та модулів. Якщо новий дизайн заважає пошуку інформації, це теж дасть свої наслідки.

    Уникнути цих проблем можна, якщо вводити нововведення поетапно. Кожен пункт повинен бути обговорений і опрацьований з досвідченим SEO-спеціалістом. За умови поступової модернізації веб-сайту, буде набагато легше відстежити причини негативних змін і швидше усунути виявлену проблему.

  • Використання неунікального і низькоякісного контенту
    Пошукові машини швидко виявляють неоригінальний контент і відносяться до нього несхвально. Велика кількість плагіату забезпечує веб-сайту статус другосортного і значно знижує його позиції в загальному рейтингу. Це ж стосується і інформативності ресурсу в цілому, тексти не повинні мати значно менші обсяги порівняно з текстами у конкурентів.

Вирішити проблему можна, якщо повністю видалити низькоякісні тексти і підготувати їм гідну заміну.

  • Посилальний вибух / різке припинення посилального просування
    Посилальна маса веб-сайтів ретельно оцінюється пошуковими системами, і вона повинна мати постійне органічне зростання. Різке зростання або падіння згадок на ресурсах-донорах говорить про їх штучну накрутку. Всі номери з сумнівних і «спамних» веб-ресурсів фільтруються системою, а в окремих випадках ведуть до тривалих санкцій.

Зберігайте баланс в просуванні за допомогою зворотних посилань, уникаючи занадто швидкого зростання їх кількості і різкого спаду згадок!

  • Погані поведінкові чинники
    Зростання показника відмов неодмінно відіб’ється на ранжируванні вашого веб-сайту. Якщо ресурс не відповідає на запити і інтереси цільової аудиторії, то пошукова система буде поступово знижувати його рейтинг. Важливо домогтися високої швидкості завантаження сторінок сайту і проаналізувати його дизайн. Багато в чому показники відмов залежать від контенту і рекламних пропозицій.

    В окремих випадках високий показник відмов може бути навіть причиною неправильно налаштованої контекстної реклами. Наприклад, показ рекламних оголошень невідповідній цільовій аудиторії / невірно підібрані запити або розбіжність в тексті вашого оголошення з вмістом самого веб-сайту.

Підсумки і висновки

Причин, чому падає індексація сайту, може бути величезна кількість і в більшості випадків вони неочевидні для власника. Підвести може навіть хостинг, який в певний момент занизить швидкість завантаження вашого ресурсу. Технічні помилки або порушення в UX-дизайні можуть зіпсувати враження клієнтів і сайт втратить позиції через поведінковий фактор.

Якщо за останні місяці на сайті не було ніяких змін, дуже важливо проаналізувати трафік від контекстної реклами і ресурсів-донорів. Сайт повинен відповідати інтересам аудиторії, яку привертає. Нерідкі випадки, коли веб-сайти втрачають позиції через впровадження нових алгоритмів у Google.

Достовірно з’ясувати, чому сайт падає в позиціях, зможе SEO специаліст з достатнім досвідом у цій галузі. Команда нашої веб-студії складається з професіоналів в розробці та просуванні сайтів. Ви можете замовити у нас SEO аудит ресурсу будь-якого формату і отримати корисні рекомендації.

Чим раніше виявлена ​​проблема, тим легше і швидше її можна вирішити. Ми будемо раді допомогти визначити, чому падають позиції сайту і вказати вам на чіткі кроки для усунення виявлених причин!

Коментарі
Ви можете першим додати коментар.
Залишити коментар