Секрети маркетологів: чи впливає дизайн на продажі?

61
0

При створенні веб-сайтів, розробка індивідуального дизайну – це одна з основних статей витрат. Деякі клієнти недооцінюють його важливість і вибирають на користь стандартних концепцій. Вони впевнені, що дизайн – це тільки зовнішня оболонка ресурсу, яка не впливає на його ефективність.

Наш досвід дозволяє стверджувати, що хороший дизайн – це серйозний маркетинговий інструмент, який продає ваш товар!

Редизайн – це одна з найбільш популярних послуг веб-студії, саме вона дозволяє провести порівняльну характеристику. Як правило, результат:

  • Значне підвищення коефіцієнта конверсії

  • Збільшення зацікавленості і лояльності клієнтів

  • Збільшення середнього чека і загальної кількості продажів

  • Поліпшення поведінкових факторів і зниження числа відмов

  • Оптимізація структури ресурсу та спрощення його інтерфейсу

  • Адаптивність для всіх пристроїв і зручність для читання

Якісний дизайн – це ваше обличчя в Інтернеті і продаж емоцій!

Щоб відвідувач інтернет-магазину залишив замовлення на товар, недостатньо привабливо складеної маркетингової пропозиції. Сайт повинен викликати довіру і створювати враження надійної компанії. Більш того, в загальному контексті ресурсу, ваш продукт може бути представлений по-різному.

Проведемо аналогію з офлайн-магазинами і враженням відвідувачів. Якщо фасадом будівлі давно ніхто не займався, шрифти на цінниках і афішах дивляться не гармонійно, а поруч немає продавців, у яких можна залишити замовлення, відвідувач швидше за все швидко прийме рішення піти до конкурента.

Точно також працює і дизайн магазина в онлайн-просторі. Погодьтеся, що застарілий веб-сайт зможе визначити навіть далекий від веб-розробки чоловік. Відсутність структури в інтерфейсі, неохайна верстка і обробка зображень, непропорційні шрифти відлякують користувачів.

Стильний і сучасний дизайн забезпечує не тільки зручність для користувача. Він викликає довіру, створює позитивне враження і планомірно готує до покупки товару!

Унікальність – це найкраща риса для конкурентоспроможності

Дизайн для лендинга повинен продавати не тільки конкретний товар, а й пов’язані з ним емоції. Для цього маркетологами ретельно вивчається сам продукт, його особливості та пропозиції конкурентів. На основі цих даних можна створити оригінальний і привабливий для клієнта концепт!

Головний ворог успішного дизайну – це кліше в образах і колірній гамі. Наприклад, лендинг для стоматології в світло-зелених тонах і з білосніжною посмішкою пацієнта на головному фото буде нічим не відрізняться від аналогів. Від такого сайту навряд чи варто очікувати високого відсотка конверсії.

Само собою, екстраординарні рішення підходять не для кожного бізнесу. Для сайту фітнес-центру або арт-простору вони будуть ідеальним рішенням. А ось для лендингу з продажу ліків або пластикової тари вже не підійдуть. Іншими словами, для кожного випадку завжди потрібно індивідуальне рішення.

Як саме дизайн впливає на конверсію?

Формування клієнта з звичайного відвідувача досягається продуманими і чіткими шляхами взаємодії. Саме за допомогою інтерфейсу відвідувач планомірно рухається до поставленої мети, будь то форма для замовлення або ж контактні телефонні номери вашого менеджера.

Кожен елемент і піктограма на веб-сайті повинні виглядати естетично, щоб утримувати відвідувача і вести його до вже передбаченої цільової дії. У дизайнерів, які випускають успішні проекти, за плечима, як правило, роки досвіду і значні обсяги вивченого матеріалу.

Велике значення має наявність візуальних ефектів на сайті і зручних кнопок для забезпечення комфорту взаємодії. Для великих веб-ресурсів інтерфейси розробляються не за один день. Важливо розуміти, що гарний естетично і комерційно успішний сайт – це не завжди одне і те ж.

Іноді потрібно по максимуму відвернути клієнта від оболонки і сконцентрувати його увагу на товар. Це може бути актуально для будматеріалів або аксесуарів, ділових послуг і специфічної продукції. Але найчастіше для клієнта важливо проводити комплексне враження солідним дизайном!

Яке оформлення повинно бути на вашому сайті?

Уявіть себе маркетологом і поставте себе на місце свого покупця. Що вас турбує при виборі товару, які характеристики цікавили б по-особливому і які переваги перед конкурентами вас би хвилювали? Складіть список позитивних асоціацій при покупці продукції.

Розробка персонального дизайну – це великий обсяг робіт, що включає далеко не тільки візуальну частину. Це творчий відповідь на запити і «болю» цільової аудиторії вашого продукту. Дизайн і упаковка – це те, що продає товар і виділяє його серед великої кількості конкурентів.

Наша веб-студія займається розробкою веб-сайтів з нуля і до нас ви можете звернутися для реалізації проекту з дизайном будь-якого рівня складності. для

тих, у кого вже є веб-сайт, буде корисною послуга редизайну. Вона дозволить дати ресурсу нове життя і добитися підвищення показників конверсії.

Ознайомтеся з нашим портфоліо на сайті, ми підходимо з ентузіазмом до всіх проектів і готові знайти краще рішення для вашого сайту!